Lol je kunt niet eens uitleggen waarom! Als je iets neer zet zoals "ik had er meer van verwacht" moet je ook zeker een mening geven anders slaat zo'n kreet nergens op.
@ GIZMOo : Denk dat dat een bug is, heb het zelf ook 2 maal gehad. Ik heb gewoon die eindbaas opnieuw gedaan en bij derde keer ging hij gewoon af.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik deze game moet gaan kopen. Kan iemand mij nog wat positieve en negatieve punten over Lost Planet geven? Ik zou het erg op prijs stellen... Zifnap
Ben nu ook op level 6 bezig tot nu toe alle letters gevonden. En 2 secret achievements gekregen voor het killen van die worm en enorme moth. Vond die moth overigens erg makkelijk vergeleken met die worm! Speel trouwens op normal, eerst keer hard geprobeerd maar vond ik toch nog beetje te hard hehe.
Ik hoor toch vrij veel mensen negatief praten over deze game... terwijl de game toch goed scoort in de reviews. Agja, ik krijg hem binnenkort in ieder geval.
Hoezo vrij veel? Ik heb alleen die mars15 erover gehoord, was beneden zijn verwachting, mss nog wat anderen in de andere 25 pagina's, maar veel? Na-ah!