1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    En dat vind je leuk? Want je raadt iemand anders aan om dat te doen namelijk |:- .
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Iemand die vanavond 3-3 / 4-4 wilt spelen met mij?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oik misschien
     
  4. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel denk ik:)
    Vanaf half 9 ofzo, misschien iets later...Vind geen zak aan dat vegas:9...
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Voeg me maar toe dan. :)
     
  6. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt blijkbaar niet dat ik met m'n post duidelijk wou maken wat voor een gatenkaas dit spel eigenlijk is. Trouwens, als hij het niet wilt doen, doet hij het ook niet. Ik weet ook dat ze bestaan, maar heb het zelf ook nog nooit gedaan.. Als hij het wel wilt doen, vind hij het vast wel ergens op internet. Het staat toch al overal.
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb insane toch best makkelijk uitgespeeld maar ik heb nu zo'n 48 uur code ingevoerd maar online wordt ik echt dik ingemaakt. Is insane dan zo makkelijk?
    En wat is een execution?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Online heb ik persoonlijk echt vaak last van lag. Ik schiet op iemand maar de kogels gaan gewoon door hem heen en 2 tellen later ben ik zelf alweer dood. Of als ik wel iemand door midden zaag zie ik helemaal geen tegenstander maar zaag ik in het niets. Vandaar ook mijn vraag of iemand tips heeft hoe ik Ranked tegen Nederlanders/Belgen kan spelen. Gisteren een paar potjes tegen Engelsen gespeeld en dat ging meteen veel beter.

    Trouwens, hoe lang duurt het wanneer je een Ranken potje host voordat er mensen joinen? Gisteren 10 minuten gewacht maar er kwam maar 1 persoon en toen het te lang duurde ging hij ook weer weg.
     
  9. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem hebben alle Nederlanders. Het is het gevolg van een update van Epic, waardoor je niet meer ranked met je vrienden kan spelen. Een aantal pagina's terug zul je zien dat velen er niet blij mee waren, waaronder ik. Ranked is nu een verschrikking.

    Maar pas op, laat de moraalridders het niet horen! Anders gaan ze dadelijk weer allemaal huilen als je zegt dat de update het spel juist heeft verslechterd.=(
     
  10. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja ranked test nu éénmaal bij de meeste games je individuele capaciteiten in het spel. Voor de update was het vooral in een goed gesmeerd team alle individuele tegenstanders (die niet op elkaar ingespeeld waren) afmaken. En dat gaf bij velen een negatief gevoel aan de pultiplayer. En dat is volgens mij niet de bedoeling. Epic heeft aan de update goed gedaan imo.
     
  11. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat, pultiplayer?:+
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf? Spellingsfout misschien?
     
  13. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Professionele Multiplayer :p

    @ Auke, ja duhh, net of hij dat niet door had :p
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als of ik dat niet door had.
     
  15. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320
    Vanmiddag ook ff GoW gekocht. Ik heb nu 2 uurtjes gespeeld en het is echt de moeite waard!! Dat er maar meer van zulk soort games uit mogen komen :thumbs:
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem ook geweldig alleen wat te kort.
     
  17. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is igg wat aan de korte kant ja.
    Maar een game is altijd te kort, je wil altijd meer. Maar wat had je dan gewilt?
    Nog meer blokades met turrets of nog meer opstoppingen met boomers of 2 extra Bersekers?
    Dan had het hooguit een paar uur langer geduurt maar had het wel geirriteerd.
    Ik vind het gewoon een erg goede game en ik blijf em online ook kapot spelen omdat het echt wat heeft, het werkt lekker en het is gewoon focking gezellig met wat vrienden of van die gare spanjaarden of Fransen8)
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik kreeg met GoW steeds de melding "error disc" en dat kan met een topper als dit natuurlijk niet. Heb gebeld en de doos word nu gerepareerd. Ben alleen de doos nu wel een paar weken kwijt :mad:
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bekend probleem bij GOW dus hoefde niet per see aan je box te liggen. Hoorde het van een aantal gassie heel vaak dat ze dit hadden maar hoor ze er nu nooit meer over..
     
  20. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha als dat nou eens waar was, dan was de update inderdaad een stap voorwaarts geweest! Helaas test ranked nu eenmaal wie de host is, het host voordeel heeft, en wie niet in de buurt van de host wonen. Ik kan redelijk mijn mannetje staan in een Nederlands gehoste game, maar tegen Amerikanen valt door de lag niet te spelen. Dat heeft niets te maken met mijn individuele capaciteit...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina