1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Morrowind Helpthread [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Cygnum, 20 mrt 2006.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    FF off. Zit je nou al vast :+. Bevalt de game een beetje? :)
     
  2. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ben er al weer voorbij:+

    Af en toe wel momenten van frustratie als je weer een quest krijgt waarbij je iets moet stelen uit een kamer waar alle npc's je strak aankijken en je weer na het doodgaan 40 seconden moet loaden:x .

    ontopic: In ald'ruhn moet ik voor de thieves guild een nordic helm stelen uit een manor-council's kamer. Aleen die gozer staat op 2 meter van die helm vandaan.Iemand een ander idee?
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is de bedoeling dat je sneakt en hij je niet ziet. Sneaken doe je door te klikken met de linker of rechter thumbstick (ik weet het niet zeker even). Als je in sneak mode zit, kun je dit zien in de 3e persoon (je mannetje loopt een beetje gehurkt). Als hij je niet ziet, zal er een nieuw symbooltje verschijnen naast je actieve wapen en magie (links onder in het scherm).

    Er vanuit gaande dat je sneak skill momenteel laag is, zul je een chameleon spell nodig hebben. Geen invisibility, want dat maakt je weer zichtbaar als je iets doet. De chameleon spell werkt met percentages. Hoe hoger het percentage chameleon, hoe moeilijker je te zien bent. Aangezien de chameleon spells je niet erg veel zullen helpen (meestal standaard een laag percentage, en de hogere percentages kun je pas gebruiken als je zeer goed bent in Illusion en een hoge personality), zul je op zoek moeten naar een potion of chameleon of een item dat je chameleon geeft.

    Ik zal je voor die items twee tips geven. Maar die laat ik wat vager, om het niet te bederven.

    1) Praat eens met Larrius Varro, de champion van Fort Moonmoth.
    2) In de buurt van Ald Velothi is een vrouw iets verloren. Misschien moet je haar eens helpen met zoeken?
     
  4. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx. Ring of Surroundings\o/

    Ik heb de guilds wel zon beetje gezien, ik ben level 28 nu daardoor ook.

    Ik wil graag house Hlaalu joinen(stealt/combat), maar hoe?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik meen dat bijna iedereen die belangrijk is in House Hlaalu en die je quests geeft, je lid kan maken. Maar ik ga altijd naar de Balmora Hlaalu Council (manor district in Balmora). Ga daar naar binnen. Als je binnen komt kijk je recht tegen een dunmervrouw aan die je lid maakt als je dat wil, en je meteen op pad zal sturen om quests te doen.
     
  6. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een niet spelgerelateerd vraagje. Ik heb sinds een aantal maanden een xbox 360 en ben helemaal weg van het spel Oblivion IV. Ik zou dolgraag ook Oblivion III - Morrowind aanschaffen. Weet iemand of deze al te spelen is op de 360?? Of dat ze er eventueel al mee bezig zijn om dit mogelijk te maken??
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nope, niet op de 360. Vind anders de PC versie. wel de GOTY nemen he :)
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    even muggenziften.

    Oblivion III bestaat niet, Oblivion IV trouwens ook niet.

    De serie heet The Elders Scroll.

    jij bedoelt the elders scroll III: Morrowind en The elders Scroll IV: Oblivion :)

    Maar nee, morrowind is niet te spelen op de 360
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik heb weer zin om dit te spelen...weet iemand welke online winkel nog xboxen verkoopt?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn mensen in de X-Bazar die oude Xbox-consoles aanbieden. Misschien daar proberen?
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb overal rondgebeld en een aantal sites gechecked en blijkbaar mogen ze de oude xbox niet meer verkopen. maargoed, ik check wel xbazar, ebay etc. cheers!
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen fokking idee waar je vandaan komt, maar er is een computershop in Gouda waarvan ik vrijwel zeker weet dat ze hem verkopen, gemod en ongemod. Wat jij wil, ff de naam opzoeken. Dus als je niet slaagt met je tocht langs de veilingsites.
     
  13. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een beleangrijke vraag:

    bij de quest : Dwemer Ruins of Nehurdamz van de fightersguild in Sadrith morah moet je smanen met iemand een ruine verkennen
    nou een tijd kom je bij een soort lava kamer en daar moet je een sleutel pakken
    maar die kist is trapped, dus als ik hem open doe dan ga ik in ongeveer 15 seconden dood:confused:

    weet iemand wat voor potion of hoe ik veder moet komen?
    ik hbe al goed op internet gekeken maar ik heb het nog niet gevonden
     
  14. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een beleangrijke vraag:

    bij de quest : Dwemer Ruins of Nehurdamz van de fightersguild in Sadrith morah moet je smanen met iemand een ruine verkennen
    nou een tijd kom je bij een soort lava kamer en daar moet je een sleutel pakken
    maar die kist is trapped, dus als ik hem open doe dan ga ik in ongeveer 15 seconden dood:confused:

    weet iemand wat voor potion of hoe ik veder moet komen?
    ik hbe al goed op internet gekeken maar ik heb het nog niet gevonden
     
  15. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan trapped kisten open maken met probes. die halen de spreuk van de desbetreffende kist eraf. probes kan je bij sugerhill habashi in de thieves guild in balmora halen.
     
  16. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks:D
     
  17. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een vraag, weet iemand een site waar ik een enchant list kan vinden waarin staat welke spullen je bij elkaar moet doen om een potion te krijgen?
     
  18. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand??
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  20. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, ik heb op uesp een soort van lijst gevonden, dus ik kan weer ff veder
    bedankt !
     

Deel Deze Pagina