Ik heb hem werkend gekregen dus ik verkoop hem niet meer!! Dit was een opwelling van mijn zijde ik dacht zo snel mogelijk de deur uit voor dat ik erop ga staan..
Maar is niet meer nodig toch bedankt voor de interesse..
Voor iedereen met de Experiabox van KPN ( internet+bellen ) en die draadloos wil met de Xbox360 en de MS adapter;
Het volgende was bij mij aan de hand; wat ik ook probeerde de Xbox zag mijn wireless netwerk niet!! Ik zag wel veel andere behalve de mijne.. wat ik ook deed maakte niet uit, wel of geen MAC opgegeven en weet ik het wat ik allemaal geprobeerd hebt.
Oplossing; Simpel de MS adapter kan niet overweg met de WPA/PSK beveiliging van het netwerk!! En laat nou net de Experiabox beveiligd zijn met deze key variant..
Dus verander jou WPA/PSK key in een WEP key en je zult zien dat je netwerk direct gezien wordt!! Even de goede key invoeren en je bent online..
Het enige waar ik nu nog met zit is dat mijn NAT op moderate staat, ik heb nog niet verder gekeken.. iemand een suggestie?? Of hoort het zo??
**edit** NAT staat reeds op open, even wat poorten geforwarded!! en klaar is kees..
Klik om te vergroten...