1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped crashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door ManU, 26 mrt 2002.

  1. ManU

    ManU FreeStyler

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week Amped gekocht en iedere keer als er een run gedaan is en ik wil naar een andere menu gaan begint amped te crashen. De muziek begint onderbroken te worden de cd begint er brusk te draaien en soms blijft ie gewoon hangen en moet ik de xbox resetten.

    Gisteren ging ik zo terug naar het menu clothing en ipv dat je ziet welke truien en kleding je kan kiezen waaren de fotos niet te zien, die waren helemaal niet geladen.

    Heeft hier nog iemand last van?
     
  2. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    wou em deze week gaan kopen ik w8 wel ff tot hier meer reacties staan =(
     
  3. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    amped vertoont wel eens een vertraging bij het switchen naar een menu, ik weet niet precies waarom, ik heb 1 keer mneegemaakt dat het wel 15 seconden duurde voor er iets gebeurde... maar crashen doet hij niet, tenminste niet bij mij en ik speel het vrij vaak :D
    De kleding die niet geladen is was gewoon nog niet beschikbaar of niet?? eerst voldoende punten scoren dan komt er vanzelf meer kleding beschikbaar en worden die 'geladen' in het overzicht.

    Ik weet niet of je echt een crash hebt gehad, bij mij was lang genoeg wachten genoeg om gewoon door te spelen. alsof de dvd ergens niet goed leesbaar is. er is iets aan de hand met amped, een beetje buggy, maar het spel is ZO cool dat ik het helaas nooit terug zou brengen. kopen dus ;)
     
  4. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een probleem met Amped gehad en speel het ook vaak! fantastisch spel zeker als je eenmaal Tony Hawk uit je hoofd krijgt en aan Amped gewend raakt!


    ;)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Breng je CD terug naar de winkel.
     
  6. ManU

    ManU FreeStyler

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg quintus wat die kleding betreft het ging wel degelijk over kleding die je standaard kan kiezen ipv de foto zag je een geel vierkant.
     
  7. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Maak je cd eens goed schoon.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ^

    Dat, en anders teruggaan voor andere Amped DVD
     
  9. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb amped ook gehad nog nooit problemen of crash echt het liep perfect !!!!!!!
     
  10. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal em is huren bij videoland
     
  11. DaKillaBee

    DaKillaBee gameshut.nl

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kraakt het geluid tussen de downhills door maar voor de rest doet hij het toch vrij goed. Microsoft heeft een speciaal nummer voor kapotte harde waren. Zijn heel makelijk met het omruilen van kapotte shit...
     
  12. Sharp

    Sharp Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eerder aan je xbox dan aan het spel.
     
  13. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk op xbox.nl voor het 0800 nr en vraag naar wouter nederlander die kan je vast wel een tip geven
     
  14. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat er toch iets mis is met amped?
    ik lees hier al een aantal reacties.

    mijn probleem met amped is: dat het spel soms niet op wil starten. ik moet soms 4 x eject drukken voor het spel start.
    xbox en spel omgeruild maar probleem blijft bestaan.

    zal wel een slechte serie zijn?
     
  15. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Amped:
    Soms eventjes een vertraging bij menuwissel, nooit langer dan enkele seconden, verder werkt hij goed.

    Kleding die je niet kunt selecteren heeft een vraagteken toch? Dan is een geel vierkant wel vreemd ja.

    Een vieze CD met dit soort effecten lijkt me sterk, ik zou MS maar even bellen op hun 0800 nummer!
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb dat eerste probleem ook.. beetje vreemd
     
  17. ManU

    ManU FreeStyler

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties.
    Ben gisteren mijn amped cd gaan omruilen voor een andere en het probleem is helemaal opgelost het lag dus aan de cd.
    En nu kan ik pas echt van dit kickass game genieten, vind amped momenteel beter dan halo.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Was eerst vooral bezig met PGR, maar dat vlot nu ff nie zo :) Dus ben gister weer met Amped bezig geweest, pff ik kan dat echt niet :) Was dik gefrustreerd, maarja eind van de avond ging het wel weer..
     
  19. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 'm vanmiddag halen en dan nu maar vast hopen dat ik een goeie versie krijg :9
     

Deel Deze Pagina