Ik weet niet meer waar het was maar ik had gehoord dat je in Fable dus co-op kan spelen. En dan was die andere een hond. Was dit waar of niet?
player 2 kan door op start te drukken de hond over nemen.. zoiets was het.. Netzo als tails met sonic op de megadrive..
maar wat kan je in godsnaam met die hond doen?? en beetje rondlopen en af en toe iemand bijten of tegen een boompje piesen wordt ook snel saaai lijkt mij.
Zou op zich wel leuk zijn hoor! Maar goed, het is in ieder geval beter dan dat je het alleen maar in je 1tje kan spelen. Maar ik denk dat je als hond best wel kan aanvallen en zo player 1 kan helpen, of is dat een hele kromme ged8te? Het zou niet zo zijn dat je als hond in een stadje tegen een boom aan kan schijten en zo de held minder gelieft kan maken (zou wel leuk zijn..)
Kijk het is gewoon een single player spel. En het is dan toch alleen maar beter dat als iemand komt kijken dan ie dan gezellig mee kan lopen als hond. Kijk als hond word je niet aangevallen door overvallers ofzo. Dus je kan overal vet rond sneaken.
De hond kon volgens mij 1 standaart aanval, die niet alteveel damage doet, maar toch wel handig is... D8 ik gelezen te hebben..
jah, maar het klopt gewoon niet. wat is er nou interessant aan een hond zijn. up teame met een andere speler die gewoon ook een hele eigen character heeft is toch veel boeiender. maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren eigenlijk.
Het is gewoon een single player game.. die hond is er gewoon voor de lol, als ze er nog een player in gestopt hadden, werdt het een 2 player game]:- En de camera zal gewoon de hoofdpersoon volgen, als player 2 moet je dan gewoon zorgen dat je in beeld blijft.. zoals ik zij, netzo als bij sonic op de mega drive
Volgens mij is het onzin en is dat allang weer geschrapt net zoals wat andere features, lees de officiele forums er maar eens op na.
wrede avatar fliepke! brotherhood power armor heerst maareh ff ontopic. t zal idd wel weer geschrapt worden, maar jah all for the best denk ik. ff stom vraagje btw. als je zegt dat je dan als hond in beeld moet blijven. is het derde persoons camera? daar heb ik nog nooit wat over gelezen eigenlijk. meer over de features zelf. maar niet over de camera
Welke camera anders? First Person? 3th person lijkt mij de beste camera voor dat spel. En over die hond: zie hier. Met de hond naar een dorp gaan en dan dat dorp terroriseren (DOG POWER) en dan daarna als held de hond 'doden' of wegjagen en dan ge-eerd worden en dan terug hetzelfde bij het volgende dorp.