Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    balen van die invoerrechten :):

    wel nice dat je hem al hebt, ik wacht even tot ik mijn lcd heb begin februari.
     
  2. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er al op ongeveer 50 euro gerekend, vond 45 nogal meevallen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al of de star wars series op hd dvd uit zijn!

    Ik heb al gezocht maar kon ze nog niet vinden!

    zou wel kick ziijn net zoals LOTR bijvoorbeeld
     
  4. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Die bestond al eerder,maar mocht niet vanwege rechten ofzo:confused:
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik heb nog even gemaild met Wehkamp.nl, maar die blijven bij een release over 3 wkn....namelijk 31/01/07

    Lijkt mij sterk....
     
  7. basovich

    basovich Guest

    is toch bezopen om 1600 euro neer te leggen voor een HD/Blu-ray dvd speler.
    Net als bij de dvd speler, die was zo'n 1000 euro en na een jaar lagen ze voor 50 euro bij de kruidvat.
    Nu hopen dat dat bij de deze dvd player ook is:).
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lekkere vergelijking ook.
    A-merk DVD speler jaren terug €1000,-
    C-merk DVD speler nu bij de Kruidvat amper €40,-.
     
  9. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide heren hebben hier een punt..Tuurlijk zijn de prijzen van de dvd spelers naar beneden gegaan..maar je hebt idd ook te maken met A, B of C merken..Alleen het punt hier is..beide spelen gewoon dvd's af, en waarschijnlijk is dat hetgene dat Basovich duidelijk probeert te maken;)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  10. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het alleen nog de vraag of je kwaliteit wil of je neemt genoegen met veeel minder;)
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  12. basovich

    basovich Guest

    uitteraard:)..
    maar dan nog, nu zijn A-merk dvd spelers zo'n 150 euro.
    C-merken zijn dan zo'n 50 euro..dat is maar 100 euro verschil vergeleken met de prijs die je 3 jaar geleden ervoor betaalde..toen kon je beter een Xbox of PS2 kopen om dvds op af te spelen!
     
  13. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Agent smith, weet jij of die dvd`s van LOTR en star wars al te koop zijn
     
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook even mijn steentje bijdragen.

    Ik heb de HD-DVD speler gekocht via Ebay in america bij
    http://stores.ebay.nl/Shammys-Games
    (ik zie dat hij ze nu weer aanbiedt)

    Ik heb gekozen voor fast shipment wat in totaal 3 dagen heeft geduurd (vandaag binnen).
    Koste me in totaal 205 euro maar daar zit wel de King Kong HD-DVD bij en een amerikaanse afstandsbediening natuurlijk.
    Ben niet gepakt door de douane. Weet niet of dat door zijn declaratie komt (gift en waarde als 30 dollar opggegeven (als ik het zo goed lees)) maar het is echt geweldig, scheelt me weer een hoop geld. \o/ \o/
    All in all denk ik dat ik een erg goede koop heb gedaan en erg veel geluk heb gehad dat ik niet ben gepakt.

    Ben zojuist klaar met het kijken van King Kong en het is echt geweldig beeld. Ook het geluid is super!
    Erg blij met mijn aankoop.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  15. vilitrius007

    vilitrius007 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk binnen!

    Het heeft even geduurd, maar dan heb je wat! Ik ben gisteren naar Gameshop gereden in Den Haag (wel eerst de speler gereserveerd) en de HD-DvD speler gekocht voor € 239.95 (inclusief kabel geschikt voor Nederland). In de verpakking zat de AB en King Kong HD-DvD (geen Nederlandse ondertiteling).

    Ik had al eerder een aantal andere HD-DvD's gekocht bij Rodisc en heb als vergelijkingsmateriaal de klassieker 'Dune' genomen. Tsja, het begint een beetje eentoning te worden maar WAT EEN BEELDKWALITEIT !!!!!!!!! (op mijn Philips 37PF9731D)

    Arghhh, ik werd er helemaal stil van. Op de oude DvD zijn de beelden (als ik er nu naar kijk) korrelig, wazig, flets; met HD-DvD versie super scherp, echt SUPER scherp (je kunt nu bijvoorbeeld de fijne nuances van de geweldige kostuums zien en zelfs de zandkorreltjes tellen in de film! :) )

    Even nog een aantal dingen:
    1. Garantie is bij navraag gisteren aan de balie 6 maanden, dus mijn eerdere melding van 3 maanden (en zoals door een andere oplettende bezoeker opgemerkt werd) klopt dus NIET.
    2. Geen zorgen over de stroomvoorziening van deze Amerikaanse versie; de gratis bijgeleverde Nederlandse kabel paste zonder problemen op de voeding.
    3. Bol.com had mijn bestelling (zonder mijn toestemming) maar geannuleerd; het is ook de laatste keer geweest, dat ik bij hun wat reserveer. |:-

    Kortom het is zeker geen miskoop geweest en ik ben bereid geweest om 40 euries meer te betalen (zoals de eerder aangekondigde € 199,- voor de versie in Nederland die ergens geleverd zal worden met Sint Juttemis).
     
  16. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt deze HD speler via de Xbox gekoppeld aan de TV of heb je weer een aparte componentkabel/dvi kabel of iets dergelijks nodig?

    Dit zou klote zijn aangezien mijn dvi ingang en component ingang al bezet is op mijn TV...
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt aan je Xbox 360 gekoppelt en die stuurt het signaal weer naar je TV.
    Dat andere klink een beetje er dom, het is geen stand-alone.
     
  18. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dus gewoon via USB?
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    via USB2.0 naar je xbox 360.
     
  20. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina