1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tevreden?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 19 mrt 2002.

  1. ktulu

    ktulu Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    man, wat een vraag om op het dit forum neer te zetten!!
    d8 je nu echt dat iemand ging zegge dat ie ontevrede was ?!


    dit is een xbox site en een xbox forum dus iedereen hier is tevrede met z'n xbox! simpel weg omdat je anders hier niet komt. als je echte objectieve info wil moet je naar een site gaan waar niet alleen over de xbox word gelult
    sorry maar vond dit een beetje domme topic =(
     
  2. MrPolka

    MrPolka Trotse XBox bezitter

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Spijt van mijn X-Box... Nooit

    Ja misschien als de X-Box 2 uitkomt ;)
     
  3. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat zou je kunnen doen, maar het enige wat er dan gebeurt is dat er een hoop 'fanboys' van andere consoles zijn die de boel weer gaan opfokken daar komen flames van en dan wordt de topic gelocked.... dus daar heb je ook weinig aan :)

    BTW ik ben ook tevreden :D
     
  4. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit forum bestond al voor de launch van Amerika heur. Dan is het dus mogelijk om teleurgesteld te zijn, tadaa!:)
    Er staat zelfs iemand tussen die beetje teleurgesteld is...so. Niet dat ik het nou zo'n boeiend topic vind, maar vind jou post beetje negatiefjes/onvriendelijk naar topicstarter. En hier wijd je je eerste post dan aan?
    Rare vent;)
     
  5. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    IK WOU DAT IK EM NOOIT HAD GEKOCHT !!! (barst in tranen uit :'-( )

    (....)

    ne erg blij met mijnen xbox, ja awel zulle ! Halo is fukking ve en verslavend, en errug vet met zijn viertjes !
    Ook PGR errug tof, lang houdbaar, en vetta bakkuh
    DOA 3 superfluuper :+ mooi en tof, alleen besturing niet helemaal optimaal. Kwach alleen nog op mijn dvdremotecontrol .....

    :9

    mzzl Munch and Abe
     
  6. MadMonk

    MadMonk Behind you...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox is ultracool maar ik heb twee spellen erbij gekocht en na twee weken loop ik me al een beetje te ferfelen..
    Maar dat komt wel goed als de ECHT goede spellen uitkomen.:cool:
     
  7. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke twee spellen dan?
    Halo & ...
     
  8. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst alleen Halo & DOA3 maar vond mij de volgende dag al in de winkel voor Amped en Gotham. Heb dit weekend nog het Ferrari 360 modena stuur erbij gehaald en ga donderdag avond als ik weer wat geld heb de DVD remote, Rallisport challange en THPS3 ophalen!!

    Jezus wat ben ik verslaafd aan deze box!
     
  9. MadMonk

    MadMonk Behind you...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead or alive 3 en Halo.
    van DOA3 begrijp ik de korte speelbaarheid,maar ik dacht dat ik met halo wel iets langer zou doen.=(
     

Deel Deze Pagina