Welke van de 3 snowboard games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door starrie, 27 dec 2002.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ssx tricky: niet vervelend onrealistisch, juist erg cool onrealistisch, maar ik kocht een snowboard game om lekker over uitgestreke heuvels naar beneden te raggen, en meer van dat, en niet om onmogelijke stunts door weird lookin' guys te aanschouwen...

makkelijkheid van Transworld: vind ik juist erg cool, ik haat games die zo frustreren en zo moeilijk zijn dat je ze uit 't raam smijt van woede, dit spel speel je gewoon lekker relaxed met een leuk deuntje op de achtergrond... en als je alles unlocked hebt kan je lekker met een boardje over de backcountry raggen... heerlijk....

2. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    arg, lastige keuze. Ik persoonlijk hou liever van games die wat lastiger zijn(doe je er langer mee).
    Welke heeft de coolste multiplay?

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    over de multiplay kan ik niet veel zeggen...

maar je zegt net: ik wil liever een moeilijker spel want daar doe je langer mee...

Maar als je transworld snowboarding hebt uitgespeeld kan je nog heerlijk over de pistes raggen, ik vind dat leuker (free riden) dan allemaal opdrachten vervullen in career mode...

4. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jow thanks. Ik weet t nog steeds niet, maar ik ga gewon eens eentje huren ofzo binnenkort:)

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1

hoezo, ik heb amped en dat is na halo toch een van de beste xbox spel wat ik gespeeld heb, en ik heb er 20 gespeeld.

en grinden in amped is niks moeilijks, amped is gewoon meesterlijk

6. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja hoe geweldig amped ook is, zonder splitscreen begin ik er niet aan:+

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    heej cyberlaui, ik zeg niet dat amped klote is ofzo, maar ik heb ze allebei gespeeld, en mijn voorkeur gaat uit naar Transworld Snowboarding, that's all...

8. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    in de revieuw hier over amped stond dat je wel splitscreen kan en dat je dan sneeuwballen kan gooien. maar ik ben dat nog nooit tegen gekomen.
    is dit vette bullshit lijkt me namelijk wel meesterlijk om elkaar een beetje te bekogelen tijdens snowboarden.
    net als bij coolboarders kon je elkaaar ook de hhersens in raggen:9

9. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm...waar heb jij dat gelezen?? wil ik wel weten

10. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Amped echt een heel leuk spel, maar de multiplayer is echt ruk (beetje omstebeurten de berg af).

Dus als dan de keuze over blijft tussen TWS en SSX dan zou ik voor TWS gaan.. alhoewel ik die nog nooit gespeeld heb. Maar ik heb SSX wel gespeeld en daar vond ik echt geen hol aan... dat spel heeft niks met snowboarden te maken. Ik zou voor Transworld gaan dus.

11. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar zoals gezegt als t maar niet vervelend nep is. Ts schijnt ook erg makkelijk te zijn , dus dat is ook weer nep. Kortom ik moet ze gaan huren om er uit te komen:)

12. Gameslave

Gameslave Guest

Damn, dit wordt echt n lastige keuze tussen amped en transworld, de ene vind amped beter en de ander weer transworld. Hoe zit t dan in beide spellen met de career-mode, graphics,sound, gameplay etc.

13. Japy

Japy Sega

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf TS, en ja de meeste tricks zijn vrij makkelijk maar las je binnen een bepaalde tijd 300 000 punten moet scoren is dit niet zo makkelijk meer.
    Je moet net zoals in THPS een soort manual doen om meer punten te scoren.
    Door maffe tricks te doen kan je op je boost knop drukken om snelheid te winnen, dit gaan niet als je een manual doet dan blijft de boost onverandert.
    maar je moet altijd goed terrecht komen en linker en rechter trigger indrukken net voor je land.
    Dit kan best moeilijk worden als je overkop hangt en net gaat landen.

Heb zelf alle boards, moet nog 2 tracks hebben.

75 % van het game is "gemakkelijk" maar om die laatste tricks te doen ben je best lang bezig.

Je hebt ook veel vrijeid in het spel met verborgen route's en dergelijke.

Het is gewoon zeer leuk en vind het zelf een goede aankoop zeer leuk om met een paar vrienden te spelen.

Kortom, een goed wintergame.
    En als je niet gaat snowboarden heb je TS nog altijd !

14. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Amped all the way :D

Die game ruled echt zwaar...
    heerlijk spel, de graphics, de muziek.. alles is perfect :D

Levels disign is ook zeer goed gedaan..
    Ik zou voor amped gaan als ik jou was. Zul je geen spijt van hebben

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    TWS. buiten dat ik hem wat te makkelijk vondt is ie errug vet. Het ziet er gewoon erg mooi uit (je geniet gewoon van het uitzicht), je doet zonder veel problemen de mooiste trucs. Veel lol in multiplayer(ook voor mensen die het voor het eerst doen). En het leukste is om lkkr op je eigen muziek de piste af te gaan, beetje de levels ontdekken (vooral de backcountry levels zijn groot).

16. masterape

masterape Guest

Ik zou eerlijk gezegd ook voor TS gaan lijkt me coole game!

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    damn heb jij een forum post aanval ofzo }:]

18. masterape

masterape Guest

Hehe nee veel tijd da heb ik wel:+

19. Gameslave

Gameslave Guest

Maar goed, ssx tricky valt voor mij dus af en twijfel nog behoorlijk tussen transworld en amped (die goedkoop bij de frs ligt, zie andere topic).

Maar welk van de 2 is beter qua graphics, sound en career-mode? (replay en gameplay lijken me beiden wel ok).

PS Heb mn bericht ff geedited (forum liep net niet helemaal lekker bij mij vandaar;) )

Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2002
  20. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor amped gaan.
    ik had et geleend van me buurjongen en na 2 dagen bijna uitgespeeld.
    in amped heb je veel meer vrijheid je hebt geen vast parcour je kan gewoon de piste nemen die je wilt en door et bos of allemaal tussendoor weggetjes. en het is heel mooi graphics enzo.
    besturing is chik
    en bij amped kan je ook met je eiggen muziek hoor.

Deel Deze Pagina