Dag mensen, ik heb vandaag een Xdoos gekregen. Wat een geweldig console Nu heb ik gehoord dat het vooral mooi beeld is op een 100HZ tv. Dit hebben wij ook. Van Loewe. Breedbeeld met 100HZ. Nu is mijn vraag: Kan je nog meer dingen aanpassen om het beeld nog mooier te krijgen? Advanced Scartkabel....of wat dan ook. Zeg het gerust. Alvast bedankt!
je hebt Advansd kabel nodig om gebruik tekunnen maaken van je 100 hz dacht ik en de AS kabel ondersteent rds of zo iets
100hz is leuk voor een TV (rustiger) maar maakt voor de Xbox in principe niet uit. Met Advanced Scart Cable maak je gebruik van een RGB signaal, dat zorgt voor een mooier beeld met betere/scherpere kleuren. Dat is in Europa de enige manier om de beeld kwaliteit op te krikken. In Amerika heb je ook nog de zsm HDTV's die meer beeldlijnen hebben en meer een soort monitor zijn. Die kunnen dus hogere resolutie's aan, maar die heb je niet 'officieel' in Europa.
Dus om 100HZ te kunnen gebruiken heb je dus een advanced scartcable nodig? En hoeveel kosten die dan ongeveer?
Ik had trouwens verwacht dat het hier nu doodstil zou zijn. Jullie reageren wel heel erg snel, zelfs met kerst
nee dus... het beeld wordt scherper of je nu een 50 of 100 herz tv hebt. Scheelt natuurlijk dat die 100 herz dan wat scherper lijkt