hahaha ]:- ]:- jaja ik weet nouw wel hoe xboxworld forum werkt ahhahahha ik weet hoe brainless mijn eerste topic was
ik zou hem niet verven zonder de kap er af te hallen want de verf zal wel op de zijkant kommen en daar zit een koel element de verf zal daar dan wel op kommen en dat is ook niet handig oja op de kop zetten zou ik ook niet doen want als dat nodig is dan heb je te veel verf gebruikt gewoon spuiten dus niet met een kwast of roller in de weer neem aan dat dit overbodige info is
thnx allemaal ik kom er wel uit, eerst ff men ouders ompraten... en dan komen mijn controllers aan de beurt
Heel juist. Maar zowiezo, als je de Xbox verft, vervalt de garantie. Want hij's dan niet meer in orginele staat, lijkt mij.
over controllers gesproken; ik 1 van me controllers gaan verfen/spuiten. met wat moet ik alles afdekken enzo? kan er niks fout gaan?
Je moet de controller eigenlijk uitelkaar halen, zodat je dus alleen de kap hebt. Anders loopt al die verf bij de knopjes naar binnen en ben je dus een controller kwijt..
Waarom zou je je XBOX willen verven?? Hij ziet er toch mooi uit? En anders had je maar een Cube moeten kopen....
JA MAAR HIJ KAN MOOIER!!!! VEEL MOOIER!!!! EN JE HEBT DAN EEN UNIEKE!!!!! aan de andere kant: ik kijk toch nooit naar mijn xbox. why painting it.
/ als ik u was zou ik die nie painte want - uw garantie vervalt - ge kunt onderdelen beschadigen - enz...