Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In TDU2 mogen ze het geluid ook weleens aan pakken. Het lijkt nu allemaal uit een dof blik te komen, vooral als je het met de sounds van PGR 3 vergelijkt!
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet waar, alles klinkt fantastisch. Misschien komt dat omdat ik nog geen ervaring heb met andere 360 spellen.:)
     
  3. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook wel mooi klinken
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze de geluiden van het crashen zitten maken door debielen op stukken metaal te laten slaan, het klinkt echt belachelijk...
     
  5. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het idee dat heel veel auto's precies hetzelfde motorgeluid hebben. Vind ik wel klein minpuntje, maar erger me er niet echt aan.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    En de servers liggen er weer eens uit voor de verandering :emo:
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wanneer je ook maar een beetje weet hoe een auto hoort te klinken dan weet je dat TDU er volledig naast slaat bij de meeste autos. De ferrari heeft niet die typische sound, wat PGR3 wel heeft. De SLR Mclaren heeft helemaal niet het geluid wat een SLR maakt maar een 4 cilinder achtig iets geluid. De lamborghini gallardo klinkt nep, check PGR3 maar of filmpjes op internet.
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja en die Koenigsegg, Chrysler MEFOURTWELVE en alle andere v12/w12 hebben allemaal het zelfde schreeuwende geluid
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfs al zouden de geluiden niet de echte geluiden van de auto zijn, vind ik toch dat het indrukwekkend klinkt in de meeste gevallen. Er zit wel degelijk verschil in de geluiden van de auto's en raam open/dicht maakt ook nog verschil. Ik vind het geluid een van de betere punten in Test Drive, daar waar PGR3 soms wat saai en dof klonk, klinkt TDU altijd levendig.
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist is mijn TDU stuk gegaan door de Xbox 360!

    Hij pakt 'm niet meer!

    Ik was bezig met de 200 km rit en na ruim 1 kwartier rijden stopte de schijf met draaien, en niet veel later crash.
    Nu start het spel niet eens meer! Zie ik ook dikke krassen erop wat vanmiddag nog niet was!

    Heb er zojuist een topic over geopend... want ik voel me gen**id door M$. Al pech gehad met de console en nu dit weer buiten mijn schuld :mad:.

    Bekend probleem voor dit spel ofzo?
     
  11. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen die het ooit nog?? Ik wordt er gek van!!:mad:
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze klinken allemaal fantastisch. De Ferrari F430 klinkt precies zoals in het echt, de Maserati Spyder ook. Bij die laatste zit er zelfs verschil tuusen de gewone en de 90th Anniversary! Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit of ze echt klinken, als het maar mooi is. Enne, PGR3 is een simulator, TDU niet.:)
     
  13. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rox: Hopen dat ie snel gemaakt is! Voeg me maar toe als het zover is. ;)
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Goh, dit heb ik 2 weken geleden ook gehad. Uren aan het spelen, hij slaat vast met als gevolg dat ik de schijf niet meer opgestart kreeg. Gevolg? Het spel opnieuw moeten kopen! Microsoft stuurde me door naar Atari en van Atari heb ik nooit meer iets vernomen. Ook mijn schijf zat opeens onder krassen =(.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit had ik dus inderdaad!
    Uren aan het spelen, geen een probleem en opeens dat gedoe.

    Heb M$ gebeld, en kreeg inderdaad te horen dat ik maar Atari moest bellen..maar ik zie dat niet zitten.
    Komt er op neer dat ik zelf eigenlijk maar weer de knip moet trekken om deze game te kunnen spelen buiten mijn schuld om :mad:
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je moet je DVD/SPELLEN ook nooit in de xbox laten zitten en er is een probleem met de hitachi drive want bij de andere drive van de xbox is dit niet moet je maar ff op google zoeken kwam laatst ook op een site want als je de hitachi hebt krijg je wel nieuw spel

    Edit/ http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82621&highlight=DVD drive En lees ff door iemand heeft zelf een nieuwe xbox gekregen daardoor
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Met alle respect, maar ik weet wel hoe ik met mijn spullen om moet gaan. Alles gaat hier altijd netjes in het hoesje na het spelen en ik check de discs regelmatig na het spelen op krassen. Ik heb de "nieuwste" Disc drive.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Check me edit ff ;) Dan weet je wat ik bedoel
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel nu ook en vind het gewoon te gek.
    Het eiland is echt UBER! en die auto's ...meesterlijk!
    Heb al veel gereden....en moet nog behoorlijk veel.
    Wie wil er eigenlijk is een keer gewoon samen gunstig cruisen?
     
  20. charleyr

    charleyr Live and let Die

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw en wil graag online spelen

    Hoi

    Ik ben tamelijk nieuw met Td, maar ik zoek eigenlijk wat mede TD'ers om online wat te gaan racen.
    Dus voeg mij svp toe.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina