ik heb gewoon zon zwart dvd doosje er voor opgezocht. maar ik wil ff een cover hebben zodat et er een beetje ok uit ziet tussen alle andere spellen. weet iemand een site waar ik dat kan vinden? of heeft iemand er toevallig een die die kan uploade of poste hier? bvd.
hmm das mooi. ehm ff kijken afmetingen van een dvd doosje. zou ik eigenlijk ff een meetlatje er bij moeten pakken. moment.
Klik Plaatje is ERG groot, het is GT2002 en JSFR op 1 cover. Best mooi vind ik. Hier gevonden. Wat je via Google al niet kunt vinden.
Ziet er zeker gelikt uit. Ik heb mijnes net verkocht en Sega GT gewoon los gekocht maar anders had ik deze zeker gebruikt. Hoesje van zo'n demo'tje nemen en...... toppie.
probleem opgelost in principe....alleen die achterkant vind ik minder....voorkant en zijkant neem ik over ...achterkant ontwerp ik zelf nog een keer
alstublieft, dit is de link: http://xbox.cdcovers.cc/show.php?na...43aa45&check=9051dc11b25664625c987dbb7c9b5489 vindt ik nog de mooiste
ik weet niet of je microsoft photo editor op je pc heb staan. Als je die heb, print hem dan liggend uit, en op het afdrukscherm, zet em op 64%, en voila, je kunt hem uitprinten, en zit op de goede grootte! greetz
hee zoek anders op google naar het programmatje COVERXP. die zet de afbeelding automatisch in de juiste grootte!
Hey roelf, Ik zal em wel ff voor je uitprinten. Ik heb nog zo'n groen doosje liggen hier. Ik bel je zo nog ff Mzzls, streel
dvd covers zijn 27 bij 18.5 (volgens mij) En jullie doen allemaal veel te moeilijk... Gewoon openen in word, liniaal aan zetten, en dan gewoon tot de goede maat "slepen"
cdcovers.cc (de beste covers site imo) host trouwens geen audio covers meer omdat ze aangeklaagd werden door de RIAA...... hopelijk worden ze niet aangeklaagd door MS strax