...De Xbox geeft geen beeld op de tv van iemand die net een xdoos heeft.. We hebben even bij mij geprobeerd, hier doet de doos het wel. Het ligt dus niet aan de Xbox zelf. Maar waaraan dan wel??? Iemand een idee?
Op mijn tv moet je zo'n wit knopje indrukken. Mischien moet je het klepje van de tv open doen waar je het contrast kan regelen enzo en daar op een knopje drukken.
Tsja, ik krijg ook geen geluid, dus ik denk niet dat het daaraan ligt... Wel vreemd hoor. Maar de Xbox doet het wel gewoon. Ik ga nog wel even proberen.
klinkt als een defecte scartaansluiting niet de juiste ingang gekozen op de tv kijk goed in de handleiding van de tv, de scart ingang moet vaak apart worden geselecteerd. zijn er andere scart- apparaten aangesloten, kijk of deze wel werken, en sluit op die ingang de xbox aan.
Hij doet het al. Er waren meerdere videokanalen. In de handleiding van de (sony) tv stond hoe het moest. Toen we beeld hadden deden de kleuren heel raar, het veranderde steeds van zwart-wit naar kleur. Echt heel naar. Zonet probeerden we het bij hen boven en alles deed het goed... Nou ja, ze kunnen nu alvast Xboxen, maar hoe het op hun tv beneden goed moet zullen we nog even uit moeten vogelen.
ik heb ook een sony, met 3 in/ en uitgangen. als ik hem op een bepaalde ingang zet, en een verkeerde ingangsselectie maak, dan krijg ik zwart-witbeeld te zien. druk ik nog eens op de selectieknop, dan is het beeld perfect.