Yo beste mensen, ik ondervind problemen als ik mijn xbox bij console settings dolby digital selecteer. Ik heb dan helemaal geen geluid. Ik heb alleen geluid als ik digital stereo selecteer De digitale SPDIF kabel gaat naar de creative soundblaster audigy 2 NX, met hierop aangesloten een 5.1 setje (Desktop theater 5.1 TT2200, van cambridge soundworks) Hoe krijg ik dolby digital op de bovenstaan apparatuur aan de praat, want naar mijn mening moet dat toch tot de mogelijkheden behoren. Bijvoorbaat dank voor jullie reactie
Heb je je xbox ingesteld op dolby digital? Selecteer je dolby digital wel op je soundworks setje? Zijn allebei deze vragen een jah, dan moet je je kabeltje eens controleren.
alle kabels zitten goed, de juiste afspeelmodi zijn geselecteerd (zowel op de xbox als op de laptop) en bij films die ik afspeel via mn laptop pakt ie wel DD..... ik krijg alleen geluid als ik op de xbox digital stereo selecteer, helaas
ik lees net op een forum van creative dat dit niet mogelijk is...einde oefening dat wordt dus toch maar een fatsoenlijke versterker + speakerset kopen *)
We gaan verder in deze thread: Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10] (hier kan je ook je xbox vragen kwijt)