Wie heeft een oplossing tegen al die kleine k*t beestjes? Ze lopen los, ik schiet ze mar neer maar op den duur zit ik zonder ammo...
als je van die kleine dingen tegenkomt moet je gewoon rennen voor je leven, als je er op schiet is het echt zonde van je ammo.
je moet het meest oppassen voor die gasten met die verschrikkelijk grote klauwen, als die je een paar klappen geven ben je weg
Rennen voor je leven is nog niet echt nodig hoor Je moet zo gewoon negeren, het is zoals al gezegd is doodzonde van je ammo. Loop er gewoon doorheen en blijv gewoon met je shotgun knallen op de ontploffende gastjes.
als ik namelijk op 1 schiet met meerdere om hem heen dan gaat een hele groep in een keer dood... maar granaat je gooien helpt ook wel
ik heb nog nooit ammo problemen gehad. schiet gewoon die grote naar de klote, en jat hun ammo. no big deal eigenlijk...
Volgens mij had ik ook elk klein beestje uit the flood naar de kl*te geholpen want ik vond ze zwaar irritant dat ze op me af kwamen . Kan me niet herrineren dat ik zonder ammo kwam te zitten. Ik dacht dat de shotgun wel goed werkte tegen die krengen.
Ik heb in the library altijd een shotgun en een machinegun bij me. Die grote schiet ik in 1x af met mn shotgun en het machinegun gebruik ik om die kleine snel te schieten. Heb altijd genoeg ammo.
Probeer het maar eens op legendary Nee echt waar, dan praat je wel anders. Ik zat al gauw zonder ammo. Vooral de granaten mis je dan gauw....
kzit nu in level 8, Two Betrails... maar ik speel het nu op normal. Als ik straks een 2e controller heb dan ga ik samen met een kameraad de legendary mode uitspelen.
Op legendary en dan the library is echt een hel, i've been there and i didn't liked it there:{ Echt op een gegeven moment moet je dan wachten op die monitor en dan komen uit 2 van de zogezegde pijpen allemaal van die kutbeesten met die grote klauwen. maar wat je trouwens ook nog kan doen tegen die kleine beesten is een melee attack dat helpt ook vaak of soms kan je ze ook gewoon negeren.
Ik maai de kleine bloemkooltjes weg met me assault rifle. grote floods met klauwen knal ik met me shotgun.
psies. Alleen als er zo'n groot leger van die kleine k*t beestjes komt dan pak ik mijn shotgun en dan schiet ik 1x in het voormidden. Meestal ontploffen ze dan allemaal tegelijk.
Ik wachtte altijd totdat een van die kleine etters opsprong en dan sloeg ik hem tegen zijn bek. Dan ontploffen die sjefjes ernaast ook allemaal. En bij die dikke bloemkooltjes () kun je dat ook doen. Als er van die klauwtupen naast lopen moet je vooral op die ontploffende beesten schieten want als die dan ontploffen zijn die klauwtupen ook allemaal kapot. Erg handig dus
Volgens mij kan deze wel dicht, want we zijn er allemaal al voorbij en het wordt nu een topic van "hoe versla jij ze?" Ik zal ff vragen voor een slotje