1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Plaats je Xbox hier

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 17 mrt 2002.

  1. Dabo

    Dabo Guest

    Zo ik heb een tasje en een X-box ik zal mijn inboedel verzekering maar met een paar duizend omhoog gooien he.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    what ever... nou hier is ie dan (werkt geocities???)

    [​IMG]
    hier m`n xboxie met de xbox zelf,controller,handleidingen en ook nog jawel het tasje!!!
    meer komen nog maar uploaden duurt zolang en moet naar school

    owja als ie niet werkt moetje ff : show picture doen , en anders naar dit adres gaan:deze site please
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2002
  3. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, heb je alleen halo?
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja wie denk je dat ik ben? de kerstman?
    jezus waarom moet je 2 spellen ofmeer kopen bij je xbox???
    tering wees te vreden met 1
     
  5. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alleen Halo, wat is daar mis mee dan?

    De rest is voor mij helemaal de aanschaf niet waard. :)
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja zeg, je gaat toch niet meteen 2 games kopen, dat vind ik stop. ik speel eerst halo uit(lang zat) en koop dan wel een nieuww spel
     
  7. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    he
    toevallig mijn vader werkt bij interpol!!!
    Pap!!!!!!!
    Krijg je hierdoor opslag?
    Nu ben ik zeker je favo zoon.
    see ya in jail}:]
     
  8. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze post slaat ook nergens op.

    Ik had bij de Xbox alleen Halo gekocht en een paar dagen later Gotham:p
     
  9. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen spelen Halo snel uit. Andere mensen willen niet alleen maar shooteren en dan alleen maar racen of wat anders. Ik speel meerdere spellen door mekaar, puur gewoon omdat ik dat leuk vind. En ja, ik speel alles uit.
    Uiteindelijk of achtermekaar in een keer, waar ik zin in heb.:cool:
     
  10. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er vier games bij gekocht en moet zeggen dat dit wel gevaarlijk is want ik krijg er nooit genoeg van, ik zit echt non stop te boxen!! Halo ga ik vanmiddag uitspelen denk ik en daarna nog een beetje oefenen met het modena stuur op PGR
     
  11. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    .......SIKE........}:]
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja kan dan wel maar ik vind het gewoon stom om meteen 5 spellen te kopen van iedere 69 euro ......
     
  13. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn xboxje heet Whisp .
     
  14. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
     
  15. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik ook nog even een fotootje plaatsen? Net even me xbox aangesloten op me crt voor de grap. Aangesloten via composite (gele stekkertje) dus niet echt geweldig maar het effect was toch wel aardig. Even plaatje geschoten en zie hier het resultaat een mooi flets plaatje vanwege het flitsen :p

    Tipex

    [​IMG]
     
  16. Wij 2tjes

    Wij 2tjes to return..

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn inmiddels druk aan het sparen,
    zo'n projector maakt het spelen en film kijken echt een geweldige belevenis....

    Is zo'n projector met drie lichtbundels beter dan een enkele??

    }:]
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    met zo'n projector kun je ook coole figuren maken op de muur :D
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    met je handen bedoel je :D
     
  19. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Qoute:
    Is zo'n projector met drie lichtbundels beter dan een enkele??

    Je hebt eigenlijk vier type projectoren, oja? Ja...

    Namelijk:

    LCD
    DLP
    Dila
    CRT

    Ze staan in volgorde van wat het beste plaatje oplevert, zoals je ziet is lcd het minst mooi, het beeld kenmerkt zich door het zogenaamde kippengaas effect, je ziet dus dat het beeld is opgedeeld in allemaal hokjes. DLP is de laatste 2 jaar sterk in opkomst en zet een erg mooi plaatje neer, de wat oudere en ook de wat nieuwere afhankelijk van het merk hebben last van het zogenaamde regenboog effect en tevens ook het kippuhgaas effect maar al een heel stuk minder dan lcd. De nieuwste dlp's zetten echt een heel mooi plaatje neer. De piano plus schijnt een erg betaalbare dlp te zijn (geoof zo rond de 7500 gulden)Dila ben ik niet zo heel erg bekend mee maar schijnt net weet een tikkuh mooier te zijn als dlp, deze projectoren zul je niet zoveel tegenkomen 2de hands. Als laatste dan de crt, dit is de creme de la creme en hier zul je het mooiste plaatje uit krijgen, mits goed afgesteld wat erg veel tijd vergt maar dat zal het zeker waard zijn. Dit zijn inderdaad de projectoren met 3 buizen, ik heb bijvoorbeeld een sony 1270, dat is een redelijk "simpele" crt maar doordat ik deze met nieuwe buizen kon kruigen komt er een erg mooi plaatje uit.

    Let wel de meeste projectoren of het nou crt's of dlp's lcd's zijn kun je niet zomaar een scart kabel in stoppen want zo'n aansluiting zit er 9 van de 10x niet op. Meestal wel gewoon composite (gele tulip),s-video, vga en rgbhv. Persoonlijk kijk ik op een scherm van 2.40 meter breed en vind composite een te slecht beeld opleveren, s-video zou beter moeten zijn maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Naast een verschil in beeld is er ook nog een verschil in omvang, crt is groot, erg groot.... Mijn projector, een kleintje weeg al gauw 70 kilo en is qua afmetingen ongeveer 80 x 60 x 40, dit in tegenstelling tot een andere proejctor die je meestal wel op een a4-tje kwijt kunt en een paar kilo weegt. Je moet een crt dus wel kwijt kunnen, bij mij was er toevallig nog een plekkie op het plafond en zo hangtie niemand in de weg.

    Gebruik zelf mijn projector voor het kijken van dvd's, mijn dvd speler is hiervoor speciaal uitgerust met een zogenaamde psm-1 kaart, deze wordt in je dvd speler ingebouwd en maakt het mogelijk om het dvd signaal progressief uit te sturen in elk gewilde resolutie. Dit levert op mijn scherm een prima plaatje op waar ik wel gewoon naar kan kijken. Me xbox sluit ik dus gewoon op
    me breedbeeld aan wat ik veel relaxter vind spelen.

    Kortom een projector lijkt heel geweldig om op te gaan gamen maar probeer het aub eerst uit door bij mensen te kijken die een dergelijk ding hebben staan. Ga ook niet zomaar op plekken als marktplaats.nl een projector aanschaffen want er wordt erg veel rommel aangeboden. Ben je serieus geinteresseerd in een projector ga eens kijken op www.dvdforum.nl daar kunnen ze je zeker verder helpen.

    Lang verhaal maar hopelijk is het wat duidelijker

    Als je vragen hebt hoor ik het graag

    Hans
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2002
  20. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt zon Laser Projector?
     

Deel Deze Pagina