ik spreek je als fable uit is.....iedereen zal waarschijnlijk vies kijken want het spel zal teleurstellen. halo werd ook zo gehyped....nou vind ik het persoonlijk een top-spel.....maar er zijn hier en daar toch nog foutjes....die foutjes voorkom je niet en zullen waarschijnlijk ook in Fable sluipen..daaar is niets aan te doen....je kan wel gaan zeggen dat Fable ownt...maar dan heb je gewoon geen reed verstand van de gamebizz. natuurlijk hoop ik ook dat Fable een smetteloos goed spel is, das logisch maar noem mij 1 spel waar GEEN ENKELE fout in zit. we moeten juist hopen dat ze bij Big Blue Box er zo veel mogelijk uit gaan halen.
Word up docozz. allemaal mooie verhalen van: alles wat je doet heeft invloed op je, dit en dat enz enz maar ik geloof niks totdat ik het echte spel heb gezien. anders krijgen we The Getaway situaties.
precies Goldfisch(er ) da bedoel ik..die f*ckin' Getaway vink nog stinke ook neej.....je moet gewoon Fable afw88 zoals ik al eerder zei
Tsja , misschien is het wel helemaal geoverhyped , net als wat bij Black & White is gebeurt... Dies nog best wel tegengevallen bij de meeste mensen trouwens (terwijl ik hem nog best leuk vindt..)
ik weet niet of het al eerder gepost is of zo maar hier staat veel over fable: http://xbox.ign.com/objects/016/016526.html?fromint=1
Dit soort dingen kun je beter posten in de centrale thread van Fable, deze thread wordt ((waarschijnlijk)bijna) niet meer gelezen.
Juli? Nog beter! Eerder was het april, daarna juni, en nou opeens juli?! Lijkt me sterk, ik denk dat ie gewoon in April uitkomt (hoewel ik op juli hoop)
volgens mij heeft iedereen echt veel te hoge verwachtingen van dit spel... je kan er maar beter niet te veel van verwachten kan het bij de release alleen maar meevallen... en als een spel ontwikkelaar aan een spel begint moet het spel pas uit komen wanneer het echt helemaal af is....