1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox stuurwiel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Markos, 21 mrt 2002.

  1. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zie ik dat die racegames best populair zijn. en ook goed zijn als ik de reviews zie. Nu is het natuurlijk de bedoeling dat je daarvoor een racestuurtje heb, anders is het niet echt zo leuk lijkt me. ik heb op de pc ook zo'n stuurtje. Maar meestal staat de tv in een kast en heb je nergens de plaats om zo'n stuur te monteren hoe doen jullie dat dan? geen stuur of...
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De console stuurtjes klem je meestal om je benen heen ofzo..

    maarre PGR rijd zeer goed met de controller hoor :)
     
  3. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow cool!! wist dat helemaal niet ik vindt racegames echt cool, toch eens voor kijken, maar denk dat ik eerst even ga sparen na deze grote uitgaven...
     
  4. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens is dit wel de bedoeling, het lijkt me wel erg lastig. en dan ook met die gaspedalen...:confused:
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon met je controller gaan man, werkt perfect..
     
  6. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan krijg je dat echte racegevoel niet, maar ik zal wel eens een mooi racespel huren en kijken hoe het gaat... Nog iemand die wel een racestuurheeft?
     
  7. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga absoluut geen stuur kopen voor pgr, want je hebt dan een gas en rem bedaal, maar ik gebruik ook veel de handrem, en om telkens een knopje op het stuur te gaan douwen in een bocht is klote. controller gaat echt geweldig in pgr
     
  8. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat ik mijn echter af vraag is " de feedback" het belangrijkste van de stuur.

    Op mijn psx had ik es in een dolle bui een stuur gekocht van 150 ballen en dat reed zwaar waardeloos.

    Ik reed rond als een dronke Andre Hazes:p
    Bij dat stuur had je geen tegen gestuur in de bochten waardoor het veel te licht ging en je steeds ging slingeren door het corregeren van de stuur.

    Hij trillde wel maar deed dat op van die zielige momenten.

    Ik hoop zeer ernstig dat de "Momo" stuur op de xbox komt dat is de beste pc stuur met lere bekleding enzo en een ernstig goeie feedback motor.

    Ik heb dat ding gezien bij media mart rotterdam, en dat ding nog niet aangesloten stuurt al lekker zwaar je voelt die feedback motor lekker rollen.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm, ik had eerst een thrustmaster wieltje gekregen, reed echt goed enzo, maar toen wou ik iets beters, kocht voor 330.- NLG zo'n MS Stuurwiel met force feedback, nou bah :) Was wel leuk ding hoor, maar er zat geen veer in, hij werd dmv een motortje beetje tegengehouden en dat was niet echt wow.. Die ander had een lekkere veer erin en reed nog beter ook met NFS (de game die ik veel speelde)
     
  10. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het Thrustmasters stuur sinds dit weekend en vind het echt een fantastisch stuur. Uit de doos kan gekozen worden om het stuur of op een stand plaats te monteren of op hem op je knieƫn te zetten met behulp van het kniestuk. Zoals eerder genoemd zit er een fijne, strakke veer in die lekker tegenstuurt, de rumble voelt goed en is in te stellen. Tevens is de gevoeligheid van het stuur in te stellen in drie standen. Al de knoppen zijn te programeren en het stuur heeft vier triggers achter het wiel die ook allemaal in te stellen zijn. Ik gebruik dus een van die triggers als handream in PGR, makkelijk en bij de hand. je kunt deze dus ook in stellen als versnellingen of als gas en rem als je niet van pedalen houd! (of allebij aangezien je 4 triggers hebt)
    maar dan niet eens over de pedalen te beginnen want die zijn ook een feest voor je voeten, tevens met veer en (natuurlijk :cool:) analoge triggers. Kun je dus ook lekker door Times square cruisen en van de omgeving genieten als je wilt! Het blijft inderdaad een feit dat je met een controller sneller kan reageren maar als je het stuur een beetje onder de knie krijgt verhoogt het zeker je race plezier!
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2002
  11. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Als n dronken Marco Bakker bedoel je :D!

    hehe...ik heb eigenlijk wel genoeg lol aan de controller,...hoewel die stuurtjes wel tievus duur zijn:'-(
     

Deel Deze Pagina