Ga er maar niet van uit dat 2k de game in Europa zal uitbrengen. Dit hebben ze nog nooit gedaan en zal waarschijnlijk ook niet gebeuren, omdat de markt te klein is. Jammer genoeg zijn de vorige MLB 2k games voor de 360 niet regio-vrij geweest, dus bij deze zullen we ook wel weer achter het spreekwoordelijke net vissen...
Mischien als ze de game uitbrengen op de Wii dat hij hier wel zou kunnen verschijnen. Maarja, zoals Miez al zei, de markt is er te klein voor. In heel europa denk ik.
vorig jaar had ik een mailtje gesturd. Maar bleek niet compatible te zijn. Ik ga het dit jaar weer doen. Hoe vaker je zeurt hoe groter de kans is. Marja, naar 1 persoon zullen ze wel niet luisteren. Ik weet sowieso een paar mensen die dat spel zouden gaan kopen op de 360. Dus ik vind dat ze het gewoon regio vrij moeten maken
Maar ja, als er op de Wii een echt honkbalspel uitkomt kan dat zeer interessant worden. Met de nadruk op 'kan' want het lijkt me ontzettend lastig om dat goed uit te werken.
Ok Afwachten dus of het ook goed uitgewerkt wordt. Zo ja, dan moet ik een Wii kopen. Hetzelfde geldt voor de golf en tennisspellen die zullen komen.