1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn vet spel! :9

    Even vraagje: Ik weet dat je versneld skills krijgt in de demo maar is de maximale lvl in het echte spel ook maar 4 :eek: En hoe kan je tussen targets switchen met de auto-aim?
     
  2. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het best wel grappig dat het uiterlijk van je character veranderd naarmate je agility skill beter wordt. Zo had ik na een een tijd een mohawk en een tribal tattoo op mijn gezicht. :)
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede demo!

    Speelt lekker, mooi ook die extra verticale dimensie erbij.. auto's rijden STUKKEN beter als in GTA of saints row, waar ze maar plastic aanvoelen met dat tikkerige besturen van die auto's...

    De hele game voelt aan als een zeer goede B film! sfeer is goed, stad leeft ook, je kunt eindeloos ver zien waar je ook kan gaan, en het geluid is superieur!

    Raar dat niemand dat nog is opgemerkt... maar de auto's klinken super, en de echo van een gun is onbetaalbaar goed gedaan ook!

    Kan niet wachten totdat de game uit is... zag er niet veel heil in, maar nu ik demo 4-5 keer heb gespeeld, wil ik deze game graag hebben in februari.
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Geluid is zeker bruut ja :9
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het geluid juist minder, zijn net klappertjes pistolen...
    Ik vind vooral de stijl (graphics) erg goed en de gameplay maar het geluid is naar mijn mening niet echt byzonder :x
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, vreemd, over mijn dts 5.1 setje klinkt het toch betere dan de gemiddelde shooter.... (ook de echo's inderdaad als er een blok verderop geschoten word klinken erg goed!)

    Hoe kom je trouwens aan je Drive punten??
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het geluid van de explosies is echt te vet :D Geluid van de geweren inderdaad wat minder.
     
  8. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik heb de demo gespeeld, ik vond het wel erg makkelijk. Kwestie van linkertrigger inhouden, naar boven drukken voor headshot en wat rondlopen tot hij op zijn kop zit en de trekker over te halen. Of gewoon iedereen doodschoppen werkt nog beter. Auto's optillen heb je niet eens nodig. Ik vind het altijd zo nep als ze dat auto-aim systeem gebruiken, ergerde me er ook altijd kapot aan bij GTA.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je hoeft het niet te gebruiken ;)

    Die achievements zijn trouwens wel leuk, waren al een tijdje bekend maar had ze nog steeds nie gezien :)
     
  10. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja maar al zit het erin dan gebruik je het tog wel :)
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Probeer hem eens op de hoogste moeilijkheidsraad van de demo te zetten :9 Ik vind de lock echt wel gaaf. Vooral dat je mooi kan mikken op lichaamsdelen. Op auto's is dat trouwens veel vetter. Gastank... boom. :D
     
  12. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja het is wel leuk bedacht dat mikken, in ieder geval beter dan in de andere games. Maar ik vind het dan nog steeds een beetje nep, en die explosies bij crackdown zijn niks vergeleke met die van saints row. :9
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, vooral omdat ze daar 3,5 minuut duren door die megastorende drops in de framerate :emo: Propz to crackdown dat het allemaal zo fokking snel blijft lopen!
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb egt never problemen met crack dus miss ligt het wel gewoon aan je xbox :emo: En als je ziet wat ik allemaal opblaas O-) :9
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    wtf? ik heb ook geen crack-probleem hoor 8) Het ging even over de explosies van SR die Mike blijkbaar zo briljant vindt, zoals je in de quote kon lezen...
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    arrg ik bedoelde Saints Row :x my bad :) maja ik heb dus nooit problemen met Saints row :+
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is er al een Crack te Down?? =D
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je het co0p voor elkaar. je kan alleen maar hosten en joinen, geen mensen inviten of joinen in je vriendenlijst toch?

    Als er een maat van mij host, kan ik hem niet terug vinden bij de servers...

    iemand een idee, en iemand die het met mij wil proberen?

    Greetz,
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind het die kleine vertraging wel waard:)
    Want geef toe, zulke explosies als daar zie je niet in iedere game.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb dus precies hetzelfde, hoop geprobeerd (xbox herstarten enz) maar niks hielp...beetje gaar...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina