Xbox Live Party

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 24 jan 2007.

1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag de banner hier op het forum, en ik dacht hej! :)

http://www.xbox.com/nl-NL/live/party

Is dit de nieuwe vorm van the Night of Xbox Live? Ik heb het gevoel alsof de oude nights (of xbox live) nu al wat knusser vond, dan deze Europese promotie... Lijkt er ook op dat niet iedereen die een pic op stuurde met een minimaal aantal personen een goodiebag krijg oid, als in voorgaande jaren. Pity...

Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  2. basovich

basovich Guest

jups, is volgens mij zo'n zelfde party als 'night of xbox live' ..
    doe denk ik niet mee, ze spelen alleen maar PGR 3 en de kans om te winnen is zo klein.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja is de Europese versie, heb net op main gepost. Was succes in Nederland, dus format aangepast voor Europa. Voor ons inderdaad iets minder leuk, maar goed wel leuk voor andere Europese gamers.

Saillant detail, ik heb de 'Night of Live' naam bedacht voor MS destijds. Jammer dat ze nu party doen! :)

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, cool Mirik :)

Kan jij niet ff regelen dat er nog een leuke oldskool Night of Xbox Live komt voor NL ;)

Ik alle voorgaande jaren/keren meegedaan, en het was telkens echt een feest (vandaar party :9)

Alleen was volgensmij de opkomst laatste keer wat lager dan verwacht (?) en werd er vlak erna nog een gehouden om die overgebleven tassen kwijt te raken is mijn idee. Bij de Gears Preview in Brussel kreeg ik vervolgens wéér zo'n tas...whaha.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien een xbw Night of Live :D

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, het zij zo. Nederland doet natuurlijk nu mee met internationaal. Dat is hoe het werkt, begint klein, wordt succesvol en vervolgens heb je er geen controle meer over omdat het centraal georganiseerd wordt. :)

Er is (helaas) niet echt een manier om te meten wie van XBW komt en wie niet, maar ik ben bezig om te zorgen dat XBW leden die meedoen iets extra's krijgen, maar goed als dat lukt dan post ik 't!

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind deze actie idd een beetje jamer, maar natuurlijk hardstikke leuk dat M$ events blijft organiseren voor de gamers..:)

mocht er nog zo'n nederlandsche versie komen.... mike.. ik ben van de partij.. :thumbs:

*koopt dan gelijk een beamer-case.. 8)

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Supergoed plan Fardo! Maar dan moeten we er wel werk achter zetten hè:)

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een beetje het idee dat het niet meer om de verjaardag gaat van Xbox (Live) (was volgensmij in Maart toch? edit: 13 :)), maar gewoon weer een kans op gratis promotie...

Nja, ik had het gevoel dat er altijd al een hele berg xbw'ers meededen aan de night. Op deze bewuste avonden kwam ik er ook altijd wel een paar tegen online. Een xbw lan is wel een beetje verdoemd, maar gewoon een avond waar zo veel mogelijk mensen online komen en daarvoor een goodie krijgen is natuurlijk vanaf het begin af aan al een prachtig idee. Ik denk dat er dit jaar wel meer mensen mee zullen doen (duh, europa), maar een stuk minder nederlanders en dus xbw'ers.

Whaha, jij vraagt om een beamer shoot-out :) Alleen ben ik bang dat ik dan het onderspit ga delven :9

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt leuk, maar waarom geen standaard goodie bag -_-''.

Ik zie wel waarschijnlijk heb ik wel wat beters te doen maar night of live ->XBW klinkt leuk XD.

11. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zouden we eigenlijk moeten doen mike.. :+ gewoon een dikke lan houden in een weekendje, alleen wordt het wel lastig om dan ook al het audio apparatuur mee te sjouwen8) .... hmmm... laat maar slecht plan :+

Back on topic: Night of live going xbw lijkt me wel tof jah, misschien is er genoeg animo voor mirik om een eventje op te zetten:) het is maar een idee he, zoiets regelen kost natuurlijk ook tijd en geld.. :):

Deel Deze Pagina