Ben ik de enige die het niet moeilijk vond? die laatste battle? Alleen fable had volgens mij een makkelijkere eindbaas...
Spoiler Als je het zo bekijkt wel ja, maar ik bedoelde meer dat je het tegen drie verschillende personages (dan wel in verschillende vormen) moet opnemen
Ff een beetje hulp nodig nieuw met Zelda hehe. Ik ben nu net een Wolf geworden en zit vast in de kerker waar ik uit moet zien te komen. Nu ben ik al op zoek naar een "hole" maar ik vind m niet kan iemand me even helpen? bedankt
als je nog in de gevangenis zit, moet je zon soort doos aan de rechter kant van het hek kapot maken, en daar onder gaan graven ik heb daar ook redelijk lang vastgezeten
Ja ik zit nog in de cel zelf, dat rare kereltje staat achter de tralies Ok dat ga ik dan proberen thnx! Heb er wel al een x aantal keer hard tegen aangerent maar ik kijk wel even!
Ikzelf heb een weekje vrij genomen om dit spel te spelen samen met een maat op de NGC. En na 60 uur gespeeld te hebben hadden we het uitgespeeld, en zoals ik gewend ben van de Zelda reeks (Op de CD-I versies na), weer een vet avontuur.
Heb het spel gister gekocht. Geweldig spel... maar in het begin lijkt het mij iets aan de liniaire kant. Kan dit kloppen? Zit in de eerste Tempel.
het is vrij lineair ja, je kan wel een paar dingen doen naast het tempel gebeuren (dat wordt wel meer zodra je op hyrule field komt) maar echt uitgebreid is het niet.
Ik heb em ook eindelijk. (NGC versie) Vandaag de Free Record op het station in Eindhoven binnen gelopen even gevraagd, en toevallig hadden ze em net binnen. En dus ook mooi helemala gesealed . Nu kijken of ik het kan volhouden om dit spel nog anderhalve week niet te spelen. (Heb nu nog tentamens, en ik heb al weinig tijd om te leren. En dit spel gaat daar niet goed voor zijn.)
Heb het spel ook al een tijdje voor de wii en ik moet zeggen dit is echt 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld!! Zo uitgebreid en groots avontuur, dit heb ik nog niet gezien in een ander spel. Zit nu op 30 uur, ben net die tempel van de tijd uit ( met de bewegende standbeelden) en weet niet of ik nog lang te gaan heb, maar tot nu toe erg top. Wel is er een klein minpunt en dat is dat het spel zich na een tijdje herhaald. Tempel in tempel uit, maarja het is ook een heel lang spel.
Ik heb vandaag de game eindelijk binnen gekregen van GCshop. Kan ik dus verder met het verhaal Can't wait!!!