ik heb de laatste tijd veel last van storing doordat hij de cd niet kent terwijl de cd echt schoon is
ik heb ook een (legale) muziek CD die mijn xbox niet kent. Kan dat komen omdat het zo'n zwarte CD is net als bij PSX spellen?
yho, ja dat heb ik ook weleens. gewoon open doen en dan er weer in doen. Ik heb het wel trouwens steeds met het zelfde spel (amped) [MK]Jagdtiger
Kijk dat had ik nou heel vaak bij Halo. Niet als ik het normaal speelde, maar als ik via systemlink een game online wou spelen... Maar nu heb ik nergens meer last van en doet hij het weer. Gewoon je Xbox even aan/uit zetten en dan moet hij het gewoon doen.
Tjah .. wie steekt brainpower dan ook in zijn xbox. Kom op he. Ik heb het probleem nooit gehad. Wel lastig toch. Zal toch wel aan de laser liggen.
Ik heb alleen t probleem dat ik sommige gebrande cd's niet kan spelen. Het ene merk pakt die wel en de andere niet. Verder nog niet echt veel cd's met xbox geluisterd maar ook nog geen problemen mee gehad.
Ik heb ook weleens zo'n probleem gehad met Confict Desert Storm. Dan deed je hem erin en werd die niet herkent! Als je hem dan eruit haalde en weer erin deed deed die het wel. Maar na een tijdje stopte die gewoon midden in het spel. Dus toen heb ik hem teruggebracht naar de winkel. Bleek een fout van de cd te zijn. Moest ik wel 2 weken wachten op een nieuwe.
Das een bekend probleem van halo met xbconnect. Als je wil dat die het gewoon doet zonder de xbox overnieuw op te hoeven starten moet je simpelweg een systemlink game maken , en als je bij het stuk zit waar je op start game moet drukken weer teruggaan naar het systemlink menu , waarna die het gewoon zou moeten doen. Dit kun je ook in de FAQ van Xbconnect lezen trouwens.
De cd schoonmaken met een cd/dvd cleaner heeft bij mij eens gewerkt... er lijkt nix op de cd te zitten maar toch word hij blijkbaar schoner.... Xbox is er erg gevoelig voor...