Media Connect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sjoebeedoo, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoebeedoo

Sjoebeedoo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik weet dat het al vaker besproken is op het forum maar ik heb nergens een antwoord kunnen vinden helaas.
    Situatie:
    Internet komt binnen, gaat naar de router waar het gesplitst wordt in 1 snoer naar PC en 1 naar Xbox en 1 naar draadloze router voor laptops. Op de PC (met kabel dus) heb ik Media Connect geinstalleerd en de PC ziet nu ook de XBOX360 en staat deze toe. Als ik echter wil zoeken naar een PC via mijn XBOX vindt hij er geen. Als ik de media connection test doe, vindt hij een netwerk adapter en een IP adres maar als hij bij PC selected komt gaat het fout. Ik heb ter controle al mijn Firewalls uit gezet (windows en McAfee) en ik heb ook in de windows firewall de poorten open gezet die ik eerder vond. Helaas kan ik nog steeds geen PC vinden. Is er inmiddels bij iemand een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik heb het ook geprobeerd met Media Player 11 maar dat lukt ook niet. =(

2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ehm download eens WMP 11.. of bedoel je dat je die al hebt..?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    we gaan hier weer verder: Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Media Connect bestaad niet meer en de functionaliteit zit nu in wmp11

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina