ik heb een digi cam, maar hoe maak ik dan mooie screenshots? dus niet een foto maken van je tv. aansluiten ofzo?
Jawel je moet wel een foto maken van je tv, je kan je cam niet zomaar aan je TV aansluiten. Als je je TV signaal om wilt zetten naar een digitaal plaatje heb je (zoals eerder gezegd) een TV-in kaart nodig.
Re: Re: Hoe niet al te slim he, hij bedoelt screenshots maken van games(als een plaatje op de pc of internet). met tv kaart maak ik ook filmpies en screens als ik wil, maar die screens zuigen, heel wazig. dit dee gamespot eerst ook zo, hadden ze wazige screens, maar sindsdien ze zon bepaald geval van microsoft hebben waarmee ze de signalen van het beeld op een andere manier wegtappen, kunnen ze hele fijne screenshots maken. maar die krijg jij toch niet van ms
Re: Re: Hoe hahahahahahahahahahahhaha sorry hoor, maar dat is wel de domste opmerking die ik hier ooit gehoord heb...
Nee jouw reactie is snugger :{ Hij bedoelde dus dat dit topic waarschijnlijk in het verkeerde forum staat.
Re: Re: Hoe Ja, inderdaad, en de titel ook zo onduidelijk. Doe dan: [Probleem] Screenshots maken van XBox games. Maar niet hoe, in het verkeerde forum. Greetz, Rick=]
Re: Re: Re: Hoe ja joh lompe eieren. beetje alles serieus zitten te nemen hier. didn't ya see the smiliez?