1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest


    Daarom vind ik dat aimsysteem ook altijd zo saai, je kan niet bepale wie je killed. Het zou leuker zijn als je net als bij saints row zelf moet schieten, het kan hier ook wel maar dan wijken de kogels te veel af.
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vond Saints Row altijd verschrikkelijk lastig en traag spelen door het schietsysteem in die game.
    Bij Crackdown gaat het tenminste allemaal lekker vlot.
     
  3. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook nadelig werken ik vind het echt een wreed spel alleen gaat een beetje snel. Speeld het volgens mij een beetje snel uit. Dat is dan ook echt het enige voor de rest is ie echt wreed
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Gisteravond ook ff lvl 4 Agility gehaald, damn, wat is dat cool.
    Je springt gewoon van het ene gebouw naar het andere gebouw, en pakt meteen weer een powerup.
    Echt nice :).

    Het locksysteem is op zich wel mooi, je moet er echt wat voor doen, maar hij lockt ook op politieagenten, politieauto's en dode gasten. Dan denk ik: waarom zou ik die nou dood willen schieten als er een gastje voor mij staat mij neer te schieten?
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar.. het schietsysteem is niet waterdicht.. af en toe loop ik ook nog 6 keer op een gastje te richten dat allang dood is.. maar dat komt dan doordat ik als ik me trigger loslaat mij kijkrichting niet verander.. hij richt dus op het gastje (of auto) wat het dichtst bij je pointer staat.. ook al is dit soms de politie :p
     
  6. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg da wel dat agillity 4 wreed is maar strenght 4 is nog leuker een auto oppakken en gewoon lekker naar die gasten gooien beter kan t niet. Trouwens weet iemand of je in de demo ook een betere auto kan krijgen? Dat als je in een auto stat dat ie dan veranderd en dat er dan bijv. wapens op komen.
     
  7. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je level 4 driving skill hebt krijg je machinegeweren op die 'Agency Supercar'.
     
  8. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zoals O43 zegt.
    Bij level vier;
    -Wapens op de Supercar
    -Jump-knop voor de SUV
    -Nitro voor de Truck.

    Echt fantastisch die level 4 power-ups:D
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die demo nu ook al ff gespeeld en lvl 4 bereikt. Dan vraag ik mij echter toch af wat is nou het maximum? Want als lvl 4 in het echte spel ook het maximum is dan ga ik het spel niet halen, dan heb ik het nu wel gezien..
     
  10. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het maximum maar in het echte spel gaat het allemaal veel langzamer en kan je ook door blijven spelen en opslaan daarom wordt het nu saai denk ik omdat je alles steeds overnieuw doet
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is precies de reden dat ik meteen na het even uit testen ben gestopt met spelen. Het lijkt mij zoiezo voor de meeste wel verstandig om te stoppen met de demo als je zeker weet dat je de game gaat halen. Ik heb die demo eraf gegooit, en ik vind het wel een goed gevoel, want ik wil die game gewoon spelen. Maar ik wil hem dan wel goed spelen, en dan de full game. Al de lol gaat er op deze manier wel van af.
     
  12. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de demo opstart zie je ook bovenin staan dat in de demo het levelen van je krachten sneller gaat dan in het normale spel.
     
  13. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsnog, langzamer of sneller. Had wel verwacht dat je nog hoger kon jumpen enz. Dus nee dan ga ik het niet kopen.
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    nog hoger?!?!? dan is het niet leuk en niet moeilijk meer
    ik ga het WEL halen want het is ook leuk om nog co-op te doen en dat blijft denk ik ook omdat er steeds andere dingen voor kan verzinnen tijdens dat co-op zoals ik al laatst gebouwen tikkertje aan het doen was met schoppen enzo
    en autos overgoiien:p
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je dat zeker want ik lees op best veel plaatsen dat 4 sterren het maximale is voor elke skill
     
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Heb ik geen last van. Ik kan er niks aan doen dat je niet kan aime. Ik schiet iedereen er vlotter neer als bij crackdown.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Idd, het richten van SR vond ik ook geweldig. Dat locken moesten ze ook wel weglaten want anders had je echt een misbaksel van een multiplayer!
     
  18. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zeker dat je maar tot level 4 (zover als ook in de demo kan) mogelijk is in de Full Game? Dat is wel minder dan, ook al doe je er langer over om alles te verzamelen...
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat is zo...maja je doet er lang genoeg over zoals je al zegt en ik vind het meer dan genoeg als je ziet wat je dan allemaal kan...
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik moet zeggen dat ik erg genoten heb van de demo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina