1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen Met Geluid.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door harXcore, 26 jan 2007.

  1. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de Z-5500 set van Logitech gekocht, en ik dacht dat alles prima werkte, totdat ik naar YouTube ging, en niks meer hoorde. Zelfde met Video Google. Toen dacht ik: hey, ik hoor ook niks meer als ik op een map in Windows klik. Ik dacht: dan maar rebooten. Maar nee, ook geen deuntje als ik de PC opstart. Het vreemde is, in programma's als iTunes, MSN en Winamp werkt het geluid wel. Mijn nVIDIA programmaatje zegt ook dat mijn speakers gewoon werken, maar in die programma's werkt het gewoon niet. Ook heb ik de nieuwste drivers.

    Iemand die weet wat het probleem kan zijn?
    ...en volgens mij was er toch ergens een general speakers topic, ofzo? Kan 'm niet vinden. 8-|
     
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dus precies hetzelfde, hij speelt geen geluid af bij flashfilmpjes bij youtube en videogoogle. WMP doet hij wel gewoon. Ik snap niet waar het aan ligt. Het reinstallen van adobe flashplayer werkt ook niet. Sommige forums geven als oplossing je sound effects weer op normal zetten maar ik heb geen idee hoe je dit moet doen. Iemand?
     
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , misschien bij configuratie kijken en dan 'Sounds'ofzo en daar mee klooien.
     
  4. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan, niks te vinden. Flash en Quicktime opnieuw installeren hielp inderdaad ook niet.
     
  5. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het schijnt dus dat je Geluidseffecten op normal moet zetten maar ik kan het tabblad effecten niet vinden. Weet iemand de oplossing?
     
  6. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij conifguratiescherm onder geluiden en audioapparaten? Kan ik ook niks vinden.
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand dit een beetje vertalen in het nederlands, ik kan het niet helemaal vinden: You don’t hear the Sound of the Flash Movies?
    Maybe it’s because the QuickTime Plug-in is visualising your Flash Movies, instead of the Flash Player ?
    In Internet Explorer, Open the panel : Preferences, then the panel : Type of Files
    There, scroll the panel and find the extension : .swf
    To visualise your Flash Movies (.swf) Choose the Plug-in :
    Shockwave Flash NP-PPC
    you will find
    in the Plug-ins from the Folder of Internet Explorer
     

Deel Deze Pagina