1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bestand neemt teveel processorgebruik

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MORPHEUS, 24 jan 2007.

  1. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleempje, ik heb een programma dat de laatste tijd pas veel te veel gebruik van de processor neemt.

    Het gaat om het bestand Pokerroom.com(wat voorheen holdempoker.com was) dat slechts 6 MB van het interne geheugen inneemt (in contrast met bijvoorbeeld Americas Army dat 220 MB neemt).

    Wat dus het rare is dat het bestand de hele tijd zo'n 90 procent van de processor in beslag neemt. Dat staat bij Processen. Als ik , nadat ik op CTRL ALT DEL heb gedrukt, op prestaties klik van Windows taakbeheer dan zie ik een constante 100% staan, en een grafiek met een horizontale lijn helemaal op de 100%.

    Dit is heel kut aangezien ik heel langzaam andere toepassingen kan doen. En ook raar omdat hij het eerst gewoon deed.

    aub geen offtopic opmerkingen over poker
     
  2. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets heb ik ook, alleen dan als ik de nieuwe driver van men videokaart instaleer. En als ik dan via wmp een filmpje kijkt loopt men hele pc vast en staat het ook op 100%
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ik niet lezen.
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Maakt niet uit, het helpt je toch niets.

    Tja, heb je de standaard dingen al geprobeerd zoals scannen voor virussen en spyware, het herinstalleren van dat programma of overgaan naar EverestPoker? *)
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb ik al geprobeerd dit is echt heel raar en f^#&d up!Kan gewoon niet meer pokeren op me laptop!
     
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm..als software zoveel procgebruik tot gevolg heeft, is het dan niet gewoon brakke software?
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Meestal wel ja. Pokerprogramma's horen gewoon simpel te zijn. Mijn advies: Neem een ander programma.

    Of echte vrienden.
     
  8. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ahw...jammer..maar juist de mensen die opmerkingen maken over anderen zijn degene die iets tekortkomen ;) ga dus maar gauw terug naar je moeder met die neppe diss.

    ontopic. ik zei nog zo, geen offtopic opmerkingen.
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar eng klinken, een programmaatje dat je met internet verbindt en vervolgens 90% van je processen in beslag neemt... Klinkt niet helemaal kosjer als je het mij vraagt...
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, joodse pokerprogramma's :+
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    even in de FAQ van pokerroom gekeken:

    Misschien werkt het. Waarom zou je het niet proberen ;) Al betwijvel ik het of je iets nuttigs terug krijgt.
     

Deel Deze Pagina