1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Of, als je MadManialCowie heet, een uurtje.
    De freak... :cool:
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Warlocks en pally's kijk eens hier!!
    Hopelijk krijgen we weer een mount :>

    //Nvm, moet beter lezen :<

    //Ik denk erover om mn felguard weg te doen en dit te nemen voor te levelen an 68 naar 70... goed idee?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  3. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ding 65 :). Hmm, quests beginnen best eentonig te worden nu :eek:
     
  4. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik vind paladin en warrior wel leuk maar er zijn er veel te veel van en paladin is nu veel sterker dan warrior
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Levelen gaat nu erg traag bij me, op 68, bijna geen quests in Blade's edge (ruaan weald) en ook bijna geen in shadowmoon.
    Zijn er genoeg quests in netherland om 70 te dingen? (heb nu 2 blokjes in 68 ) want daar wil ik graag 70 dingen. :D
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  6. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
     
  7. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nu trouwens met die XBW-Guild, komt die er nog ofneit?

    Nog 1k dan ben ik lvl 14..
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb ff un level 70 char gekocht. en voor winst doorverkocht8) wat mensen ervoor over hebben
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ehh gz?
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Prijs wil je niet zeggen zeker?
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Heeft tog geen zin, teveel servers ervoor.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ding 64! :<
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Uhm, heh? Ik geloof dat jij het niet helemaal gevolgd heb.
    Een hoop mensen in dit topic zijn op dezelfde server begonnen toen TBC uitkwam, Karazhan.

    En of er een XBW guild komt, geen idee. Er lijkt animo genoeg te zijn, maar niemand heeft zin om het op te zetten kennelijk.

    Nee, ik ook niet. :b:
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem is niet dat er teveel servers zijn maar dat er teveel guilds zijn en dat het te lang duurt om een goede guild te vormem
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb maar de helft in blade's edge gedaan en was nog helemaal niet in shadowmoon geweest. Toen ik 68 dingde meteen naar netherstorm gegaan en daar 2 levels met gemak gehaald, en heb er nog steeds 10+ quests over. :+

    gz infie :cool:
     
  16. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er genoeg animo voor zou zijn, dan ben ik wel bereid om iets op te zetten, maar dan heb ik sowieso nog 9 andere spelers nodig om het alleen al van de grond te krijgen. Maar als de mensen die het vorige week over een XBW guild hadden en het nu nog steeds zin daarin hebben, kunnen ze een PM sturen of ff whisperen in WoW (username: Escalados)
     
  17. Slavefriese

    Slavefriese Always on the run

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sins vandaag world of warcraft gekocht en ben nu in level 4, maar ik nu in 1 keer een doodshoofd in het midden van het scherm (bij mijn personage).

    Mijn vraag is wat dit eigenlijk is en hoe ik het weg krijg want vindt het zwaar irritant.8)
     
  18. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet meer in de General Chat praten, alleen nog maar in me directe omgeving.
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha dan heb je jezelf getarget, rechtermuisklik op je portret gedaan en jezelf een raid icon gegeven, mensen gebruiken dit om dingen uit te leggen in groepen enzo.. soort van aanwijzen.

    Ik ben nu bijna 69 en ga morge waarschijnlijk destro speccen en gewoon heel langzaam 70 worden, ben felfag beu, gaat te snel dood en zoveel dmg doet hij niet...
    Netherstorm is echt heel cool, shadowmoon en blade's edge zuigen echt heel hard vergeleken met alle andere gebieden.


    Btw, waar kan je goed geld farmen op level 70? denk niet echt dat ik veel quests meer over heb dan, ik heb 0 gegrind. :+
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kom ik ff tussendoor met mijn (eerste) 34'r hoor :cool:

    Eindelijk een beetje uitgevonden waar ik normaal kan levellen zonder al teveel gezeik met die huckin forde's enzo :) Krijg er opeens weer helemaal zin in, en het geld stroomt binnen als water :)

    Heb gloednieuwe armor set, en zal morgen even een screen posten :9 Om de een of andere verveelde reden ook al een mount gekocht :+ weet niet waarom maar vond het wel tof :9 Heb een "Striped Frostsaber". Dat vind ik gewoon de mooiste mount. Jammer genoeg kan je als Nelf niet op die Mechanische Kippen rijden :+
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina