ik had een vraagje ik wil dus nu de renault clio v6 motor hebben! maar ik zie bij special prizes een zwarte auto ik denk dat het een renault clio v6 is. ik heb trouwens alle licenses. alvast bedankt
ik kan hem geloof ik bij group b monsters winnen ik rijd tegen niet zoveel goede auto's. het is zeg maar een beetje rechts van het menu laat ik maar zeggen
je moet bij de event race's zijn. volgens mij is het de hatchet bak ik weet niet hoe je dit schrijft maar het is wel ongeveer zo. de auto is zilver dus die zwarte is het niet. volgens mij was het een special prijs (dus 4 of 5 of 6 rijden in de 1e ronde en dan 1e worden)
danke danke eindelijk ! iemand die niet zo zeurt en die gelijk zegt: wat ik moet doen! ga het gelijk ff uitproberen bedankt
idd Hot Hatch race in special events. Maar toen ik hem ging proberen werd ik niet meteen eerste en was die auto meteen verdwenen dus dan weet je het vast....
ik kan alleen maar van die zwarte boeken ofzo winnen. maar geen clio in special prizes wat moet ik nu doen?? heb ik hem in het begin ofzo niet gewonnen?? ik hoop dat het niet zo is! of moet ik gewoon steeds winnen en dat er een track kom dat ik de clio dan kan winnen?? please misschien weet iemand iets
geloof me, is een klotebak. neem een honda integra 96 als een van je eerste auto's, daar rij je alles mee uit. ik heb nu drivers license s, en met die integra kan ik nog winnen, behalve de drag race, verlies dan net van de dodge viper
je moet gewoon die hatchback-race eerste worden en dan krijg je die auto! met die special prize krijg je geloof ik de 205..
ik heb alle event races en de official races uitgereden alleen staat er nergens een clio (ben wel overal 1e geworden) en kan je ook nog terug naar seizoen 1? en hoe krijg je meer opvoer dingen?