twijfel over 360 kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mick34, 28 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees wel op heel erg veel websites dat 360's vastlopen... (oa de 4 topics op dit forum), en ik ga nou twijfelen of ik er een moet halen want de kans lijkt wel groter dat ie kapot gaat dan dat je een goed werkende hebt ( bestaan die eigenlijk wel)?
    ik weet echt niet of ik het risico wil nemen want er zijn wel allemaal leuke games voor en het geld is ook no problemo maar de kans is wel heeeeel groot met een 360 dat ie kapot is of gaat.... en daar heb ik geen zin in =(

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het grootste gedeelte doet het gewoon hoor. Het is ook ligischer dat iemand post van "mijn 360 is kapot" dan dat hij post ""mijn 360 doet het". Hierdoor krijg je natuurlijk al snel een verkeerd beeld. Je had ook beter miss die threads die over die onderwerp gaan kunnen doorlezen en daar eventueel deze vraag stellen dan een nieuwe thread aan te maken.

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh weer zo'n iemand, meestal was het alleen bij de launch 360's, en dan maar een klein percentage, en stel dat die het niet doet, stuur je hem kosteloos op naar MS en krijg je een nieuwe.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    natuurlijk moet je een 360 kopen. wat een vraag. hij loopt wel af en toe vast, maar dat weegt niet op tegen de lol. je moet alleen wel uitkijken dat je niet overweldigd word door de meesterlijkheid van het apparaat der apparaten. :cool:

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zat met zelfde probleem, maar je moet zo denken:

als je een slechte 360 hebt is het 90% kans dat hij vanaf de aankoop het al slecht doet.

dan moet je gewoon meteen terug gaan naar de winkel en krijg je een nieuwe.

als hij na nog langere tijd kapot gaat kun je hem naar MS sturen idd.

maar ik zou hem gewoon halen als ik jou was.

je kunt trouwens ook bijverzekeren in de winkel maar dat is best duur, maar ben je ook verzekerd als je hem op de grond laat donderen bijvoorbeeld

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Xbox360 ( 23-11-2005 productiedatum) werkt nog steeds 100%.

7. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus de kans is veeeeereweg het grootst dat ie het WEL doet als ik m nu nieuw koop?

8. patrickg

patrickg Underground

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook dat de mijne slecht was omdat hij vastloopt met rainbow six online.
    Maar dat blijkt dan ook het enige te zijn.
    Geen problemen met Gears of War, Lost Planet, WWF of Saints Row.

Af en toe blijft Dashboard wel is hangen, maar dat doet je pc toch ook wel is.

Ik zeg: halen dat ding. De ps3 is toch te duur.

9. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het misschien te schatten hoeveel % van de mensen die een nieuwe 360 kopen een rotte 360 hebben?

10. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt toch niet uit hoeveel % dat is. Elk elektrisch toestel kan stuk gaan, dan moet je nooit iets kopen als je er zo over nadenkt. Mijn xbox gaat al een jaar mee zonder enig probleem.
    En daarbij er is nog altijd iets zoals garantie.

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels is toch wel duidelijk dat zeker 50% zijn xbox terug heeft moeten sturen. In mijn friendslist heeft zeker 60% zijn Xbox al eens op moeten sturen. Hoe je het ook went of keert, ze gaan snel stuk. Ook de nieuwe versies. Het is niet zo (zoals hier boven staat beschreven) dat er alleen launch 360's kapot gaan.

De mijne leek tot 2 keer toe ook gewoon normaal te functioneren. Toch gingen ze allebei plots stuk.

Xbox geeft inderdaad garantie, en ik moet zeggen dat die een tijd terug een stuk slechter was dan dat hij nu is. De lange wachttijden (1 uur was normaal) zijn zo goed als verdwenen.

Maar goed, om je koop van de 360 hier nu vanaf te laten hangen, lijkt me onnodig. Koop gewoon dat ding als je hem wilt hebben.

12. GameHero NL

GameHero NL Guest

Ik heb de 360 vanaf kerst en heb nog geen problemen en ik speel veel. Als je er gewoon mee omgaat is de kans klein dat je 360 helemaal stuk gaat

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt weinig uit, 99% van de gevallen krijgen dezelfde software fout. En dat is niet omdat ze er onvoorzichtig mee om gaan. Het probleem doet zich ook meestal pas voor na een aantal maanden.

Het is niet bij iedere Xbox, maar er is gewoon simpelweg een bijzondere grote kans dat je Xbox een keer kapot gaat. Een voordeel is dat hij waarschijnlijk al kapot gaat in je garantie zone.

14. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    50%?? Gij gelooft ook nog in fabeltjes zeker? Dus er zouden 5 miljoen xbox'en terug zijn gestuurd volgens u?
    Als gij uw verhaaltje kunt bewijzen met feiten dan zal ik u geloven, maar zoals het nu is zijt ge gewoon dik aan het liegen.

15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een feit dat de 360 te vroeg op de markt is gezet en dat er daardoor veel fouten in het apparaat zitten. Dat kun je dan wel gaan liggen uitdrukken in procenten maar het is gewoonweg slordig van Microsoft of het nou 25% of 50% is die last heeft van fouten.

Ik zelf zit op dit moment ook al aan mijn 3de xbox360. De 2de die ik terugkreeg was namelijk al meteen kapot.

Het is gewoon verschrikkelijk balen dat die dingen snel kapotgaan. Maar daar tegenover staan wel honderden uren plezier in games als Gears of War, Splinter Cell en natuurlijk het komende Halo 3.
    Ik zou je gewoon aanraden er eentje te kopen want de games zijn gewoon heel tof. Je moet echter wel een beetje geluk hebben en een goed werkende hebben.

Oja, de mensen die nu roepen "als je er goed mee omgaat kan er niks gebeuren" dat is kul. Ik en alle mensen rondom mij die een 360 hebben gaan er allemaal mee om alsof het hun kind is. Maar toch is van driekwart al de 360 kapotgegaan. Het ligt dus waarschijnlijk gewoon aan een productiefout in die 360's.

16. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben t eens met toxito mijn xbox360 is een paar dagen geleden ook stukgegaan 3redlights ik heb ook een gewone xbox en ps2 al een jaar of 4 nooit wat mee gebeurt zelfs controllers zijn nog helemaal goed en heeeel erg veel mee gespeeld ben heel voorzichtig met spullen , ik had regelmatig vastloper met cod 3 online en denk dat mn 360 daardoor stuk is gegaan valt me wel op dat er meer xbox360 kapot zijn gegaan na vastlopers online .

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ken 5 mensen met launch 360's en niemand heeft problemen. De kans dat een 360 stuk gaat is imho erg klein. Het klopt dat er een aantal threads met defecte Xbox 360's zijn, maar mensen zonder problemen(grootste deel van het forum) posten daar niet.

Vroeger klaagde men net zoveel over kappote xbox'en. Sommige mensen hebben pech. De andere niet.

Voor overige korte vragen kan je hier posten: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3 wil je praten over defecte 360's post dan hier: [Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina