Bij media center moet je op je xbox 360 handmatig je folders toevoegen .. ik weet even niet uit mijn hoofd hoe je dit doet.. Ik zoek het even uit en ja het klopt ik ben de uber xbox nerd
ha ha .. hou mijn dan ff op de hoogte wanneer de 360 via MCE h.264 en .evo files kan streamen.. (hdtvpump doet nu nog enkel mpeg2 volgens mij..)
ga naar "mijn video's" en in dat menu druk je op de info-knop en kies vervolgens voor "video's toevoegen" en volg de stappen...
Vraagje: Als je Windows Vista Ultimate hebt, zit er ingebouwd een Media Center in als ik het goed begrepen heb. Kun je dan gewoon video's streamen naar je 360 Media Extender? Zonder dat je nog iets anders nodig hebt ofzo?
Wie kan mij helpen? Ik snap er iig niks meer van... Het volgende; Als eerste; Windows vista Ultimate installed... - Media center werkt niet goed, vind mn shares niet goed, ene keer ziet hij sommige mappen wel, soms niet etc... (denk dat mn pc vista niet helemaal aankan..) - De connectie van mn media center en xbox 360 gaat gewoon prima, code intikken, en binnen 2 min klaar... - Daar staan mn shares helemaal anders..... .... Toen vista uninstalled, en Windows XP media center 2005 erop gezet... rollup 2 gedraaid, frameworks 1.1, windows media player 11 etc. Nu doet mn media center pc het perfect, shares staan ok etc etc... Als ik nu connect naar mn xbox 360 ... kunnen ze elkaar niet vinden, ik kom nog geeneens bij het invoeren van de code... gedaan; - shares naar xbox 360 enabled in wmp 11 - firewalls uit - pc setup bestanden gedownload... Ik kom er niet uit
ik heb gister die media connect gedownload maar als ik die installeert dan zegtie error waarom?en heb je een draadloze router nodig om met je pc te connecten??
Ik heb sinds vorige week een Dell pc... ik had windows media center 2005 besteld, en kreeg MC 2002 met roll up 2 en SP 2. Hiermee had ik voor zover ik weet dezelfde functies als MC 2005 dus ik maakte er geen probleem van. gister moest ik mijn windows herinstalleren waardoor ik nu alleen windows xp media center edition 2002 SP 2 heb. Nu wou ik roll up 2 installeren maar ik kreeg een foutmelding. Ik kan nu onder andere mn 360 niet als media center extender gebruiken, terwijl dat mijn voornaamste reden was om een windows media center te nemen. Wie weet de oplossing?
Hoi, Is het mogelijk om .ts bestanden af te spelen via de xbox 360 in combinatie met Windows Vista Enterprise (geen mediacenter) en WMP 11? Is het mogelijk om media center toe te voegen aan vista enterprise? thanks
Vista enterprise nee. je hebt ultimate nodig ... .ts bestanden zijn misschien mogelijj te streamen met wmp11 + tvserity volgens mij
Readyboost-compatible USB stick (2GB)? Heeft iemand ervaring met een Readyboost-compatible USB stick (2GB)? Ik heb nu slechts 512MB RAM en vroeg me af of het veel nut zal hebben!?
Dit zal wel een keer zijn langs gekomen, ik vraag het toch maar want ik kan het niet vinden. vraag: kun je dit streamend krijgen naar je xbox360 met Vista media center (home premium) http://www.planet.nl/planet/show/id=2770225/sc=3c6aa9 zo ja , hoe?
Thanks man! dit was de oplossing voor dit probleem... Maar nu zit ik met het volgende ; Code ingevoerd, xbox 360 allowed etc etc.. Media center gaat zoeken.... contacting......... en dan krijg ik telkens weer een scherm van "disconnected" Als ik gewoon naar music ga op de x360 zie ik gewoon al mn media staan van mn pc en kan het afspelen.... Maar nog niet via de Media Center
Met media center op je 360 moet je appart de folders toevoegen ... voor muziek zou ik gewoon de versie van de 360 zonder mce gebruiken ... werkt beeter
Ola, Ik wou graag weten hoe je bv Direct streams van het internet naar je xbox360kan streamen, zonder deze eerst op je hd van je pc op te slaan. Ik wil namelijk bv "programma's gemist" op mijn xbox kunnen kijken. Of anders, is het mogelijk om een soort van browser op je xbox te hebben dat ik dan via de xbox die desbetreffende streams op het net kan opzoeken en bekijken? Ik dank u voor uw antwoorden.......*)
Moet kunnen met Tversity, maar dat heb ik nog niet geprobeerd: 'Main Features Play Internet audio, image and video streams and RSS/RDF/ATOM feeds and podcasts on your TV, Stereo and other connected devices The media server streams media from the Internet and delivers it to connected devices via HTTP, the only protocol supported by those devices' (http://tversity.com/download/features/)