1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ow vandaar. Weet iemand toevallig nog iets leuks wat je kan doen als je het spel 100% hebt uitgespeeld? Op auto's pimpen na.
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Rondrijden of online gaan, ik zit ook op 100% best saai.
     
  3. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Online modus al ontdekt? Echt verslavend! Als dat begint te vervelen (wat ik me niet kan voorstellen), kan je altijd nog alle achievements gaan halen.
     
  4. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goede manier om de laaste missie van de westside Rollerz te halen. Dat je die wagen van de truck moet schieten?
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Zorgen voor een snelle sterke auto (FBI) en genoeg kogels voor je machine geweer. Je niet laten afleiden door de gangsters om je heen. Misschien een maat met je meenemen (als dat kan, kan ik me niet meer herinneren). Daarna 1 voor 1 de auto's stuk schieten. Na een stuk of 5 keer lukte me dit...
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan inderdaad 3 mate meenemen in je auto.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Op een of andere manier kan ik me niet goed door het spel heenbijten, ben nog vrij in het begin dat je in een vrachtwagen naar een fabriek moet rijden om daar de boel op te ruimen. Zijn er nog leuke plaatsen waar je zo naar toe kunt gaan? Naar clubs ofzo zoals in GTA.
     
  8. ViperMike

    ViperMike Guest

    5 sterre van gangsters en cops halen. Dan op een mooi plekje zitten en een dikke war maken. Als je gangsters achter je wilt op 100% moet je gewoon die drugs dealer activitie starte en hem meteen weer stoppen.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Online vind ik echt totaal niet leuk met dit spel =(...
    5 sterren is inderdaad wel geinig jah :9, met al mijn gouden en platina guns op het balkon gaan staan en als ik nieuwe ammo nodig heb gewoon mun crib inlopen en nieuwe ammo halen for free :+. Ik hou het dan wel daarbij, soms ga ik uit pure verveling maar voetballen of kijken hoe lang ik mee kan liften op een auto :+.
     
  10. ViperMike

    ViperMike Guest

    Je moet gewoon codes gebruiken al heb je die cops en gangsters achter je aan. Dit spel is ook spr lache met cheats. En als je het leuk vind om op een auto mee te liften, dan moet je het eens op een vrachtwagen doen. Moet je ervoor gaan staan, dan op het trapje onder die deur van de vrachtwagen staan en dan via moterkap op het dak springen. Moet je trouwens een vrachtwagen nemen waar iets achter hangt, dan gaan ze niet gek doen al sta je daar op.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Cheats heb ik tot nu toe nog niet gebruikt, deed ik met GTA wel vaak trouwens. Van die vrachtwagen wist ik nog niet :). Vind het wel irri dat ze helemaal gek worden als je op een auto staat, wel jammer.
     
  12. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit spel al sinds dat ik mijn xbox360 had gekocht. Alleen heb ik het nog nooit gespeeld, dit omdat mijn broer hem wou lenen.

    Het is een zeer leuk spel! Het ziet er allemaal fantastisch uit en je auto's pimpen is een leuke toevoeging. :)
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jah idd, ben ik ook zeer tevreden over vooral omdat het er niet zomaar is bijgegooid. Je hebt echt keuze uit veel verschillende onderdelen die je op je auto kan zetten en welke kleuren en allerlei extra dingen. Zeer goede toevoeging wat het spel toch een stuk uitgebreider maakt.
     
  14. borri

    borri Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ergens ne winkel waar ge brillen kunt kopen ?
     
  15. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bril dus het kan wel, maar ik weet niet waar precies, maar je moet gewoon even langs een aantal kleding winkels gaan dan vindt je het wel.
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    on Thin ICE..

    die sieraden winkel
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vraag me nog steeds af welke twee voertuigen je krijgt bij de DLC ''Gankster pakket''
     
  18. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap iets niet met online van Saints Row kunnen jullie dit uitleggen?
    Sorry dat als dit verkeerd staat maar ik kon geen topic vinden.

    Complete Co-op level Turbulence at the highest difficulty level.
    Errand Boy Complete Co-op level Mob Rule at the highest difficulty level

    complete Co-Op level Turbulence at the highest difficulty level.
    Chain Gang .Drop off 500 chainsaw the Big Ass Chains multiplayer mode in ranked matches.
    Clocktower Camper Head shot kill 100 enemies with a sniper rifle in ranked matches.
    Dominator Win 10 ranked matches in a row.
    Pimps Down Kill the Pimp In Protect the Pimp 50 times in ranked matches.

    Get your team car to level 4 in the Blinged Out Ride 50 times in ranked matches

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen wat je precies moet doen:confused:
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zoals in het andere topic is gezegd, je moet gewoon online spelen en de gamemodes die beschreven staan spelen. Zorg ervoor dat je in Ranked Matches speelt en geen player matches. Rankings en achievements tellen immers bijna alleen maar in ranked matches.

    Complete Co-op level Turbulence at the highest difficulty level.
    Errand Boy Complete Co-op level Mob Rule at the highest difficulty level
    complete Co-Op level Turbulence at the highest difficulty level.
    Spreken eigenlijk voor zich, al heb ik geen ervaring met co-op. Je kunt als je via Live speelt uitzoeken welke gamemode je wilt spelen. Een daarvan is co-op en je moet de genoemde levels op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen.


    Chain Gang .Drop off 500 chainsaw the Big Ass Chains multiplayer mode in ranked matches.
    Bigg Ass Chains is een multiplayermode waarin je geen punten krijgt voor kills. Daarentegen laat iedereen een gouden ketting vallen als ze dood gaan, die moet jij oppakken en terug brengen naar je basis. Jij moet dus in totaal 500 kettingen hebben verzameld (niet in één match natuurlijk ;))

    Clocktower Camper Head shot kill 100 enemies with a sniper rifle in ranked matches.
    Ook wel duidelijk, maak 100 headshots met je sniperrifle in willekeurige ranked matches

    Dominator Win 10 ranked matches in a row.
    Wederom, alleen ranked matches tellen en je moet 10 keer achter elkaar winnen

    Pimps Down Kill the Pimp In Protect the Pimp 50 times in ranked matches.
    Je moet dus 'Protect the Pimp' spelen een gamemode waarin het ene team de pimp moet vermoorden en het andere moet zijn pimp verdedigen. Jij moet dus in totaal dat 50 keer gedaan hebben.

    Get your team car to level 4 in the Blinged Out Ride 50 times in ranked matches
    Speel de gamemode Blinged Out Ride, beetje vage regels. Maar het wijst zich vanzelf uit. Je moet geld verzamelen om je auto the pimpen en dat kan in 4 stappen (4 levels). Dat moet je 50 keer bereiken in totaal.
     
  20. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk nu weet ik iets heel erg bedankt alleen je moet wel veel kettingen verzamelen vind ik :'-( :confused:
     

Deel Deze Pagina