1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    op internet staan ze ook wel voor 560 euro ongeveer, 26" Samsungs (kieskeurig.nl). maar ik bedoel ook eigenlijk of iemand een goede tv weet van die prijs of iemand die al heeft en gewoon zonder al te erge problemen alles voor elkaar heeft.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  2. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de LE27S71 voor 400 euro gekocht (3 maanden oud met bon), ben er uiteraard erg blij mee, het scherm bevalt uitstekend en zelf vind ik het beeld er beter uit zien dan bij de oudere R types (dus R51 etc). Nu heb ik echter nog wel een vraag, ik hoorde dat de xbox360 dvd's alleen maar scaled als je een vga kabel gebruikt. Nu vind ik dat scalen prachtig, maar mn component heeft naar mijn idee een betere kleurweergave.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik ben ff een beetje aan het surfen en onderzoeken en nou denk ik dat de beste tv die ik met mijn budget kan kopen de Samsung LE27S71B is. Ik vraag me af of daar vga aansluiting opzit want daar is niet echt duidelijkheid erover op internet. En ik vroeg me ook af wat de native contrastratio is.

    En @ Metsada:
    verdoemd gij, bastaard! de goedkoopste die ik kon vinden is dus 556 euris en jij hebt hem voor 400! Was ik maar sneller geweest..
     
  4. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Component heeft inderdaad betere kleuren. :)
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar VGA heeft weer scherper beeld :)
     
  6. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog scherper? Ik vond component al scherp. :9
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
  8. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, scherper omdat je de resolutie dichter bij de native resolutie van je televisie kan zetten. Via component is het 720P: 1280x720. Via VGA kun je 1360x768 kiezen, een hogere resolutie dus.
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    jah je had het al gezegd idd, morgen was ik toch al van plan om even binnen te wippen bij Expert. Die tv houd me na de koop nog zelfs bezig, wat ik niet kan gebruiken eigenlijk...

    Ik laat wel ff weten hoe dat gegaan is, iig bedankt voor je reactie nogmaals.


    Ik heb de 32inch versie gehad, dit was mijn 2e keus naast de philips die ik nu heb waar ik nog niet bepaald tevreden mee ben zoals je al hebt kunnen lezen.

    Maar die jvc was verder een prima scherm, had daar toen niets op aan te merken. let wel, ik had die tv 3 dagen in bezit op proef en had niet alles getest.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb Vrijdag een VGA HD-kabel gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat het beeld veel beter is dan via component.
    De kleuren zijn dan wel minder helderder , maar mijn voorkeur gaat liever uit naar een scherper beeld.

    Gisterenavond mijn 1e DVD gekeken via de VGA HD-kabel en het beeld zag er perfect uit.
     
  11. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    no problem hoor, succes met de testen en te hopen dat je probleem straks opgelost is
    greetz
    Rikske
     
  12. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje maar ik weet niet waar ik die moet stellen ik heb een sony 32s2000 en heb digitale televisie van UPC nu zie ik vaak dat ik nog letters zie van andere programma's in de tv nu is mijn vraag wat kan ik hieraan doen bv een betere draad kopen die van de muur naar de digitale ontvager gaat ofzo iets???

    ik kijk dus bv rtl4 maar ik zie ook iets anders in me beeld..
     
  13. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Die TV heeft toch Picture in Picture? ;-)
     
  14. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, maareh wat moet zijn kabel in de winkel kosten? Misschien dat ik die ook wel op mijn Samsung wil gebruiken.... Neem aan dat het scherm er wel evengoed geheel oppast en geen andere "side-effects" heeft om deze kabel te gebruiken?
     
  15. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    heb dit net even snel geprobeerd en dit lijkt het probleem opgelost te hebben, maar moet nu naar fysio... dus zal straks nog wat meer testen.
     
  16. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag over samsung dcb p850

    ik weet dat het mischien een beetje of topic is maar wist niet zo snel waar ik het anders moest plaatsen.

    Weet iemand of het bij de samsung dcp P850 mogelijk is om je opgenomen programma's over te brengen naar je pc omdat er bij deze digitale tv ontvanger/ harddisk recorder nou eenmaal geen dvd-brander aanwezig is.

    overweeg hem namelijk te kopen al wacht ik eigenlijk op een type dat de dcb h360r en de dcb p850 combineerd of te wel hd kanalen bekijken en programma's opnemen ineen.

    BVD*)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    VGA HD-kabel van Microsoft kost € 29,95
    Bij de juiste resolutie-instelling heb ik helemaal geen "side-effects".
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, ik heb ein-de-lijk mijn Samsung LE19R71B binnen, en wat is hij mooi :) Kleine maatje past precies goed op het plekje waar ik hem wilde hebben. Wat betreft het beeld, ben ik aangenaam verrast. Als het kleinste modelletje uit de serie, had ik niet de hoogste verwachtingen, maar toen ik even de 360 via VGA erop aansloot...netjes hoor. Wel wat minder contrast dan de beamer, maar errug strak en scherp beeld. Ik zal hem verder niet al te veel gebruiken met de 360, maar vooral voor tv kijken vanuit mn bedje.

    Wat betreft de preset beeldinstellingen; damn...wat zijn die slecht :eek: Ik heb meteen het contrast omhoog geschroeft, brightness naar beneden, en scherpte op zero. Als je nu door de presets heen loopt (dynamic, film, etc, aangepast), en ik kom bij mij eigen settings is dat echt zo'n groot verschil, dat je je afvraagt wie die presets erin heeft gezet...

    Ik ben iig superblij met mijn mini HD-tje :D

    Ik post nog wel is wat piccies als alles helemaal geinstaleerd is...
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  19. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    @dynamike, sinds wanneer zijn die kleine maten (19" en 20") te koop met HD-Ready? Heb deze nog nooit in een winkel zien staan... Maar wel wat slecht, 500:1 contrast. Was de 23" niet beter geweest, of had je daar simpelweg de plaats niet voor?
    @Melbuuln, thanx for the info ;)
     
  20. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel mij ook op bij m'n 32S71:eek: Ach calibratie dvdtje er in gooien, afstellen en klaar is het weer;) (Of je neemt wat instellingen van iemand in de tv-omsteltread over:9 )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina