Vraagje over UC

Discussie in 'Algemeen' gestart door fallout, 28 dec 2002.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    sinds het bezoek van de kerstman op 1e kerstdag ben ik dan ook eindelijk eigenaar van Unreal Championship en ik heb een vraagje:

klopt het dat je in split screen mode geen berichtjes te zien krijgt dat je iemand gefragged hebt. in single player mode zie je namelijk als je iemand neerschiet zo van "you killed cobalt" of whatever. maar als je met zn tweeen speelt niet. klopt dat? vind et wel een beetje jammer. of kan je het nog ergens aanzetten ofzo?

2. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
  3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ok bedankt.

wel ruk dan. wederom een keer bewezen dan dat ontwikkelaars er geen ruk van snappen. :mad: zucht. kleine dingen die een spel zoveel prettiger maken, maar nee hoor.

Laatst bewerkt: 28 dec 2002
  4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    denk nou es even praktisch, ze houden ook rekening met mensen die niet op de grote tv mogen, zoals mij :'-( , en als je dan met zn 4-en speelt met alle 4 een schermpje van 2 bij 2 cm en er komt bij elke kill zo groot, you killed ... in beeld komt, zie je 3 seconden ofzo nix meer, zodat en double kill alweer veel moeilijker is...
    als je de stats wil weten kijk je maar op het einde van de match...
    (witte en zwarte knop):cool:

5. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten ze het aan de speler laten. Dat je het kan aanvinken of je de kill in beeld wil hebben of niet. En later kan je ook niet kijken wie je hebt gekillt, alleen hoeveel. Bovendien wil je dat meteen weten, maar dat terzijde.

6. SnArK

SnArK poehee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook al een irritant minpuntje...

Deel Deze Pagina