ik heb net uc gekocht en ik krijg maar geen splitscreen!!!!!!!!!!!! hoe krijg ik deze er in godsnaam op?????? help me maar want mijn broertje zeurt nogal groetjes iceblood
Best wel vaag dat dit niet in het boekje staat ofzo. Die multiplayer had van mij wle wat beter uitgewerkt mogen worden (Lees: Meer keuze's (opties) aan de speler overlaten)
kvind zelf dat het nog best logisch is dat je op start moet drukken met de 2e controller.....is in meerder games ingebouwd dusss
Ik vind het irritant dat je bijvoorbeeld niet met ze 3en bij 1 team kan horen (menselijke speler) en als je bijvoorbeeld bij rood of bij blauw wil zit je er soms niet bij daar kan je ook niet voor kiezen en moet je er opnieuw inkomen.... Voorderest heeel coool spel...en die code's van invisibility en agility enz staan er ook niet in zag ik wel irri..
Kan volgens mij wel, gewoon start en dan change team (onderste keuze). Ow ja, gewoon tijdens het spelen natuurlijk.
voor die combos van agility, berserk, invisibility en regenaration: doe gewoon snel die tutorial en schrijf ze op. PS: wat is eigenlijk berserk? een soort invincibility(onkwetsbaarheid)? ... heb dit nog niet echt te weten kunnen komen want da duurt maar 20 seconden of zo?
Pssst, zet de moeilijkheid graad eens hoger... Je bent natuurlijk de beste dus geen wonder dat je het niet merkte.
volgens dit topic zijn er al 50 andere over, maarja...ik kan em niet vinden.... Is er een manier om je splitscreen vertikaal te zetten? Ik heb nl een breedbeeld TV....horizontale splitscreen wordt wel heel plat zo terwijl vertikale perfect zou zijn...