1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda = mijn allermooiste game ervaring. En dan doel ik op OOT, maar ook TP is qua sfeer niet te evenaren door de (meeste) next-gen games.
     
  2. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    het is belachelijk dat het spel een 96 heb gekregen. niks is nieuws eraan ofzo
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    haha, zeker ook niet langer dan een minuut gespeeld? en niks nieuws? dat spel heeft de nieuwe standaard voor action adventures gezet. het was het meest vernieuwende spel van die tijd.
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want heel Zelda bestaat uit schapen (lees: et zijn geiten) herden, en andere klusjes doen! Dat is alleen het eerste uurtje, dus jij hebt duidelijk niet meer gespeeld dan dat je neus lang is.
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De Zelda reeks draait vooral om de gameplay, die altijd heel erg goed is. Door een gebrek aan stemmen en een goed verhaal zullen de Zelda videospellen nooit tot mijn absolute top behoren. Videospellen van Nintendo voelen gewoon anders aan dan die van de Xbox, niet iedereen kan dat waarderen.
     
  6. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    zeg, als je het toch een bagger spel vindt, waarom heb je het dan gelijk gekocht, en niet eerst zo hier en daar gelezen hoe het was?
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb em gespeeld tot aan het begin van de forest temple. Speel em weer verder alsk weer meer tijd ervoor heb.

    Ik moet zeggen er waren momenten dat ik echt bijna niet kon geloven hoe mooi dit spel eruit zach op mn oude cube. Vooral het bos en dat meertje. Wat een pracht en praal zeg en wat een sfeer.

    Ook vond ik het spelen als wolf veel relaxter/leuker dan ik had verwacht. Tot nu toe vind ik het een erg goed spel. :)
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Zelda met stemmen =( =( =(

    Zelda met stemmen is als de paus onderpissen: heiligschennis.

    Genassix, speel je de Cube versie op een breedbeeld tv? zo ja, is het erg storend, aagezien het geen breedbeeld is?
     
  9. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel gekocht. maar na 3 uur spelen direct omgeruild voor lost planet. en idd er zijn geeneens voice overs, die makers van zelda leven in het stenentijdperk ofzo, ik verwacht van een "hoogwaardige" game toch echt wel voice overs. en ik heb ocarina of time uitgespeeld die vond ik dope. windwaker vond ik al een stuk minder en dit is gewoon regelrechte Bagger



    @ Gryphon. respect voor die post ben ik volkomen mee eens
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    "opinions are like assholes, Everybody has one"

    Iig, Alleen om het feit dat er geen voice over in zitten moet geen reden zijn om iets bagger te vinden. Ik denk dat jij gewoon te verwend bent met alle nieuwe games. Jij gaat voor de nieuwe features en graphics ipv goed ouderwets spel verloop met mooi verhaal. Ik neem aan dat jij games op de handhelds ook nix aan vind?

    En jij als 'rpg gamer' moet toch weten dat het begin nix zegt over het verloop van het spel?
    De eerste paar uur is het nix aan en moet je gewoon levelen. pas daarnaa begint het echte spel pas.
    Dat is altijd al zo geweest met adventures en rpg's van ff tot wow
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Geen voice-overs is een klotereden, aangezien de game MET voice-overs gewoon een deel van zn magie verliest. DAT is ook de reden dat de makers er geen voice-acting instoppen.

    Als er voice-overs in komen weet ik zeker dat er heel veel Zelda-fans zijn die de game niet eens meer willen spelen.
     
  12. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ds en vind games erop dope. maar als er voice overs wel inzaten zou ik het mischien wel verder willen spelen;)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Kan je lang wachten, want ik denk niet dat een Zelda met voiceovers komt. (Zou natuurlijk wel opeens kunnen)
     
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik kan me geen zelda voorstellen met voice overs. Dan zou de stem van Link bekend worden, en ik denk dat iedereen wat dat betreft zn eigen stem aan link heeft gegeven, en als Nintendo Link definitief een stem heeft gegeven gaan deze gedachtes weg, en kunnen die mense worden teleurgesteld.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Precies, en dat is dus waarom er waarschijnlijk nooit voice-overs komen. Dan gaan ze zeker veel hardcore fans verliezen.

    Trouwens... Miyamoto heeft een keynote speech op de GDC _O_
     
  16. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Moddereter:
    Nee, speel zelda op de cube op een (ouderwetse 21") 4:3 tv. En dat ziet er nog steeds super uit :). Dus de 16:9 optie biedde voor mij niet veel meerwaarde bij de Wii versie, en ben oa daarom voor de gc versie gegaan.

    Verder vind ik wel dat voice overs best wel in Zelda hadden gemogen. Voor link idd niet, maar kijk maar eens naar Half Life 2. Een spel met gigantisch veel spraak erin waarin de hoofdpersoon zwijgt alst graf. Het kan dus best en had van mij wel gemogen. Ik stoor me overigens niet aan al die tekst.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik ga morgen dan toch maar eens de Cube versie halen.

    Als het beeld me niet bevalt ruil ik hem wel voor een andere game en wacht ik wel tot ik een Wii ga halen voor de betere Wii games.
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    GameSpot geeft een hoger cijfer voor de GameCube versie van TTP dan de Wii versie.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Zal best, maar lack of breedbeeld in de cubeversie vind ik best klote... Daar zet ik me maar overheen :+
     
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je alleen een breedbeeld tv ofzo...
     

Deel Deze Pagina