http://xbox360.ign.com/articles/759/759434p1.html Zou wel tof zijn als dit waar is. Het zou idd het Live systeem ver voorbij de concurrentie zetten. Ik vraag me af wat voor beloningen er dan komen. Alleen hands-on time met preview games lijkt me niet heeeel boeiend. MS points? Arcade games? andere marketplace stuff (pics, themes, etc) ? [edit] misschien moet dit bij nieuwtjes. Ik dacht eerst 'het heeft met 360 games te maken'maar nu realiseer ik me dat dit meer een 'nieuwtje' is.
Ik las het ook net op IGN. Klinkt iig erg leuk Ben ook erg benieuwd naar het soort beloning dat er moet gaan komen.
nu trouwens maar hopen dat het niet het zoveelste wordt wat alleen in de US beschikbaar zal worden (zoals bv. de Video Marketplace)
Moeten we wel even in de gaten houden dat het nog om geruchten gaan Microsoft zelf heeft nog niets bevestigd, maar ook niet ontkend.
ja...zou idd kunnen dat het alleen in de US is net zoals die actie van de discovery channel (die 2M points).
lijkt me wel vet dat je achievments punten om worden gezet in ms points, dan heb je er meer aan om een spel helemaal uit te spelen. enig probleem is dan dat mensen op verschillende accounts gaan spelen om zo meer ms punten te krijgen.
je krijgt het dus niet voor iedere achievement die je haalt Spoiler en zelfs al is dit hele gerucht niet waar:
ja, denk niet dat ze je GS omzetten naar MP. DAt zou niet handig zijn voor MS...kost ze dan alleen maar.
Zou zeker vet zijn! Weer iets dat stimuleerd om door te gamen tot je erbij neervalt en het hele spel uitspeeld
Denk dat dan alleen de moeilijkste van de moeilijkste achievements hieronder zullen vallen. Zoals nummer 1 op de GRAW Leaderboard en tournament qualifier van PGR3 (n'oh, die heb ik ) Maar het zou vet zijn als dit door zal dringen
Hehe, die achievement is niet moeilijk . Maarja, we zullen zien of dit gaat werken. Ik denk persoonlijk van niet dat dit er echt komt....dan zal die vent met 100000+ gamerscore direct heel wat unlocken
Waarschijnlijk doen ze het dan niet met terugwerkende kracht, dat het alleen bij nieuwe spellen zit Ik hoop vooral dat je MP krijgt Kan je met MP eigenlijk ook gold kopen?
Neen dat kan niet, alleen themes, pictures, xboxlive arcade games, movies (Amerika/US) en items voor een bepaald spel.
Denk niet dat dit gaat gebeuren kost microsoft toch alleen maar geld en als ze 1 ding willen is het wel geld verdienen. Het lijkt me wel leuk maar zie het niet gebeuren zeker niet voor microsoft points.
Ik zie het ook niet gebeure voor MP, het zou net zo goed prijzen kunnen zijn die niet game (of xbox) relateert zijn. Bijv: leuke gadgets, kledingstukken, muziek... niet al te gek. Ben iig benieuwd hoe dit afloopt
Kledingstukken vind ik wel een leuk idee. Heb al een Xbox 360 trui (kreeg ik bij de lanch), maar 360 boxers lijkt mij wel leuk