[Splinter Cell] Lvl 3 - Georgian Defense Ministry

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nu bij de kolonel office waar je met je touw van het dak naar binnen kon gaan!
    Ik heb de meeste mannetjes dood gemaakt en ik moet weer terug naar de parkeerplaats om de missie te finishen.
    Maar je hebt die kut deuren daar die met goede code pas opengaan maar die heb ik niet dus moet je steeds dat mannetje aflijden om de deur open te maken hem kapot schieten en gauw dan naar binengaan!
    Je kan ook de trap af en komen er ineens 3 mannetjes de trap af!
    Ik heb nauwelijks kogels dus meestal lukt het me niet om ze te killen!
    Je hebt daar ook een lift opening die leid naar parkeerplaats maar dat lukt me niet om naar onder te gaan want dan ben je dood!

Kan iemand me helpen!?!?!!?!:confused:

2. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Kan a.u.b. iemand er op reageren?

3. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    hey, je hebt toch een granaat gekregen in de kamer waar je in bent geabseild? daar had ik ze allemaal mee vermoord. gewoon goed gooien en BOEM! als je die granaat niet hebt, en je hebt ook bijna geen kogels meer....ja, dan is het moeilijk.

4. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Kan iemand me een tip geven hoe ik het beste de 5 mannetjes die binnekomen nadat je computer hebt gebruikt in kolonel officce zonder dat je er veel ammo mee kwijt raakt!

Ik heb 22 kogels en dat mannetje met de hand grenade kan ik vanuit de ruit in zijn kop in een keer kapot schieten dus 21 kogels en 1 grenade voor de mannetjes die dan binnen gaan komen!

5. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    je moet het moment dat je gooit goed timen, dan kan je de meeste wel uitschakelen.

6. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zo gedaan: voordat je de computer gebruikt zet je het licht uit. dan gebruik je de computer. dan ga je snel naar het raam waardoor je bent binnengekomen, en je laat je vallen. je hangt nu aan de buitenkant. de mannetjes zien je niet en ze gaan weg. je hebt dan nog 21 kogels over!!!!!
    :D :9 :D

7. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn geloof ik 3 mannetjes doe het licht uit en op het moment
    dat ze binnen komen gooi je de handgranaat richting de open deur en ze zijn alle drie zo dood als het maar kan.

8. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gedaan. Dit is absoluut de beste manier want je raakt alleen maar 1 kogel kwijt.

9. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog een vraag!
    Waar moet je naar toe als je naar parkeerplaats wilt?
    Je kan die opening gebruiken buiten die naar ondere lijdt maar ik kan me daar nergens vastpakken dat ik naar onder zou kunnen gaan!
    En als ik langs die keyworddeuren ga en de lift naar onder neem zeggen ze dat de andere elevator niet powered is ofzo!

Wat moet ik doen?

10. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Het is me al gelukt!
    Door naar level 4!}:] :+

11. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de 2 ventjes in de lift af geluisterd moet ik de binnen plaats over stekken en die ventje die in de binnen plaats afknallen of is er een andere manier heb nog maar 12 kogels

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen andere manier gevonden, ik heb 1 guard gekilled en de andere heb ik neergeslagen. Gewoon goed kijken hoe de guards lopen en dan je bewegingen timen.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    als je uit dat ene gebouwtje met de camera bent en die gasten hebt afgeluisterd dan moet je naar de rechtervoorkant lopen. Ga daar in de schaduw zitten .Als de guards weg(lees niet in de beurt van je) zijn moet je op het hek klimmen dat aan de rechterkant van de deur waar je uitkomt hangt. suc7

14. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, kheb er gewoon eentje gepakt en de rest (lees 2) een clean headshot gegeven, now how's that for an entrance }:]

psje

Ik had na deze actie ook nog maar 3 kogeltjes over, maar don't worry je krijgt er later dat level nog wel xtra bij

Laatst bewerkt: 27 dec 2002
  15. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik even geprobeerd.
    Maar je kan later in het spel (lvl2) ook nog op het dak komen. Dat is als je door die gang komt met allemaal luxaflex, en een fel zonlicht (mooi gemaakt!). Daar komt dan iemand door de linkse deur, in de gang waar die bewaker uit komt zit een poetshok ofzo. In dat poetshok zit een ladder naar het dak.

16. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Pak, als de bewaker weg is, een fles, en gooi die in de koelruimte (links). Zelf blijf je bij dat raam zitten!!
    Als de 2 koks in de koelruimte gaan kijken, ga jij snel de keuken uit door de deur rechts achteraan.:)

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een watje ben jij zeg! :p
    Ik doe het precies hetzelfde als jij, alleen als die koks gaan kijken mep ik ze tegen de grond aan, leg ik ze achterin de koelcel, en doe ik het licht in de koelcel uit. Deze amnier is wel ietsjes veiliger!

18. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    het is de kunst om zo min mogelijk te killen. Ik doe het zo:Als die bewaker die met die koks stond te praten wegloopt loop je er zachtjes achteraan (als hij weg kijkt), natuurlijk wel voordat de deur dicht gaat.

19. dopa

dopa restepa!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zit dus met hetzelfde probleem e!! maar als ik via da balkon dan op die richel kruip en mij versleep naar de south wing ziet die camera mij altijd????? hoe kan ik die omzeilen??:'-(

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    camera? de enige camera in dat stukje die ik ken, is de camera in dat kantoor. en die heb ik neergeschoten

en dat kok-probleem heb ik zo opgelost:

als die guard weg is, sluip ik naar de kok met het witte pak, en pak ik hem vast. als je dit goed doet, merkt de andere kok dat niet eens. (:{ ) dan loop je met de gegijzelde kok die koelcel in en sla je hem daar neer. en dan doe je hetzelfde met de andere kok.

Deel Deze Pagina