[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De meeste mensen die ik ken die GoW spelen die richten ook niet met de linkertricker hoor. Zeker niet als je een shotgun in je handen hebt. Zelfs de sniper wordt vaak gebruikt zonder daadwerkelijk te richten (met de linkertricker dan).
     
  2. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een shotgun is 't zeker wel handig om te mikken. Met één goedgemikt shot en je hebt je tegenstander onthoofd. Met een pistol en assault rifle is de mik-functie zeker een must, omdat je zonder dat stukken minder raakt. De sniper gebruiken zonder gebruik te maken van de zoom-optie lijkt mij onwaarschijnlijk, hoewel 't in close-combat wel begrijpelijk is. :)
     
  3. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    RAAM verslaan op insane is gewoon niet te doen
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel hoor, ging bij mij best makkelijk, na mijn broertje strikte commando's te hebben gegeven :) Gewoon die cover blijven gebruiken en over rushen asl hij naar je komt ;)
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Weet niet hoe het in singleplayer is, maar in coöp is het iig wel te doen ja. De ene met zijn torq bow zijn "vogel shield" laten weghalen en dan gelijk sniperen als een gek 8)

    En heen en weer rennen natuurlijk :9

    * ook 10x over moeten doen hoor :9
     
  6. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    In je eentje kan het wel lastig zijn. In coöperatieve mode vind ik het totaal niet moeilijk als je eenmaal de slag te pakken hebt. Op insane gaat het dan ook best gemakkelijk. Je moet gewoon weten hóe je het moet doen. Voor iedereen die het nog niet heeft gehaald: pak een longshot sniper rifle en een torque bow. Werk je met z’n tweeën, zorg dat de een de sniper heeft en de andere de boog. De bedoeling is (zo als de post hierboven staat) om de volgens bij RAAM te verjagen. Dit is zijn bescherming. Die verjaag je door een sniper kogel of een pijl op hem te schieten. Zijn de vogels weg, knal dan als een gek op hem met een sniper (active reload is must-have) of met een boog. Na dit voltooid te hebben is het spel uitgespeeld en start een (leuk) filmpje. Lukt het niet, vraag iemand op je friendlist om co-op te doen, als je tenminste Xbox Live Gold hebt.;)
     
  7. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik ben er ook voort wel an gewend geraakt. Maar ik vind die lag zo raar bij GoW. Af en toe schiet je iemand 10x met de shotgun en leeft hij nog, dan komt de host en die schiet je in 1 schot neer. En die sniper met active reload vind ik ook zo raar. Af en toe schiet je hem op zijn borst met een active reload en staat hij nog, en de keer daarna schiet je hem in zijn grote teen en is hij down.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    JEMIG dat stuk met die mijn karretjes is echt te fucking irritant @ insane :mad:

    Gaat het eerste stuk goed, dondert er bij het tweede stuk toch nog zo'n beest in mijn karretje :mad:

    Tips? Ik gebruik de chainsaw
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Zodra je ze ziet komen moet je schieten, want anders vallen ze steeds in je karretje.
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte de shotgun...
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey mannen, ik heb gears of war allang uitgespeeld als DOM maar toch die DOM achievement niet gekregen, wat kan er fout zijn gegaan?
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat doe ik ook wel, en gaat meestal wel goed, maar bij dat tweede stuk staat je karretje ff stil naast zo'n monster en dan ben je met die gast ff bezig, terwijl er ook zo'n beest aankomt.

    Maarja nog maar een paar pogingen wagen, zucht
     
  13. x360-92

    x360-92 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    met raam was ik bijna dood en toen ontplofte er net een goede granaat :D
     
  14. x360-92

    x360-92 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je zien welke chapters je al met dom hebt gedaan ?
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    niet
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ah ik moet meer op die wretches voeten mikken, dan lukt het wel
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    De chainsaw is het domste wapen om tegen van die ontploffende flippo's te gebruiken omdat je anders meteen dood gaat :)
     
  18. x360-92

    x360-92 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand tips voor de MP ?hoe je snel kills kan krijgen ofzo
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @langejan:lancer is het beste en ook gelijk uit je karretje hangen!!! gewoon als die beesten komen knallen en bij die dikke gast met revolver moet je blijven bukken en dan gaan die karretjes heel snel en dan lukt het (meestal).

    x360-92 : gewoon oefenen en met shotgun blindfiren en op een gegeven moment heb je de slag te pakken en kill je iedereen :) om te beginnen is playermatch handig want daar wordt toch niets bijgehouden
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  20. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    moet nu alleen nog de seriously achieve van 10.000 kills

    heb er nog niet eens 2.000 dus kan nog wel ff duren:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina