Project zero 2 [help]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 31 jul 2005.

1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien kom ik een beetje laat maar ik kan niet verder komen met Project zero 2(PZ2).
    Ik zit nu in chapter 4 ik ben bij een of andere boekenkast en moet je de boeken op de juiste volgorde leggen, ik denk dat je daar iets mee moet doen.
    of moet ik wat anders doen??
    Plzz help me want ik wil heel graag verder want het verhaal van het spel is zow meeslepend.
    Plzz help me?? _O_

-kasumi

2. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet zo ver van waar ik nu ben ermee..de volgorde v die boeken input is Crimson,Taboo,Twin,Disaster, Ritual. Best logisch als je de inscriptie beneden volgt..

Het spel wordt strax een stuk enger...Njoy ^_^

3. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    A thnx man ik had echt geen idee hoe ik verder moest.
    ene nog enger??
    neeej!!!

4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens nog een vraagje...
    waneer kan je zon shop bezoeken.??
    waar je outfitst kan kopen enz.
    En nu is mayu weggelopen oven zon brug tussen 2 huisen maar daar heb je een sleutel voor nodig.
    kan iemand me helpen??
    alvast bedankt.

-kasumi

Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  5. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden een soort map gevonden over t 1e huis als t goed is..kweet niet meer hoe dat daar heet...je moet daar de sleutel gaan zoeken..

Je moet zijn in die kamer waar je de camera obscura hebt gevonden in t begin van de game (je weet wel die kamer bij die inham tegenover de lange trap)...ook is er daar een puzzel voor een muur paneel..de puzzel is best simpel :D paar keer proberen en t lukt je wel....

Je komt steeds dichter bij mijn savepoint in de buurt :p

Ik zit op dit moment in t gebied waarvoor je die sleutel nodig hebt.

kheb t spel een paar dagen niet gespeeld ^_^'

6. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu best wel ver ik ben nu bij dat huis met die brug er komt de heletijd een huilend meisje best eng.
    later laat je ook je obsura camera valen al komt er een geest die heel erg lijkt op je zus.
    je moet wegrennen zonder camera of zaklamp(die laat ze ook vallen).
    later verstop je je in een kast in een cutscene bestte spanning:p

Er is ook een eng stukje dat je van een trap afloopt en dan valt er een wijf van de trap en die breekt haat nek.
    je moet haar verslaan met de camera(ze lijkt wel een beetje op de exsorcist al loopt ze van de trap af , ik weet nie of je die film heb gezien??).

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    O..k

Daar ben ik dus nog niet..

Ik ben bij t gedeelte waarbij je de kleine twins hebt gebattled in die gang met T-vorm en nu ben ik opzoek naar die onderdelen van die pop uit die poppenkamer.

Ik schrok me rot toen dat kind bij t raam verscheen..en ik snap nog steeds niet wat er met dat figuur was die verwikkelt zat in een doek die fluisterde "don't leave me"of zoiets

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  8. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat zegge ze vet vaak alleen omdat toen je zusje opgesloten zat de sleutel ging zoeken

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet het, ik up een best oud topic...maar ik kom er gewoon niet meer uit. Ik ben samen met wat vrienden weer is wat bezig geweest met Project Zero. Nu ben ik bij die boeken [die hierboven staan beschreven] en dus in "the masters room". Ik raap de boekjes op + een note die er ligt en ga weer bij de kast staan om ze op volgorde er terug in te doen. Alleen hij doet niks! Ik ben al een paar keer om de kast heen gelopen, tegelijkertijd op A drukkend, maar er gebeurd niks. Weet iemand het probleem?

Er stond ook ergens iets van een Buddha met the key of light, maar die krijg ik ook al niet gevonden

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja... ik zit dus met datzelfde probleem...

11. Imense

Imense Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een oud topic maar ik heb een probleem met dit spel en zit vast.
    Ik ben nu in het huis met de brug, maar kan één geest in een kamer (Met die openhaart) niet verslaan; mn camea heeft géén effect op die geest, als ik een foto maak zie ik alleen vlammen maar de geest raakt niet gewond.
    Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen, ik update mn camera wel iedere keer.
    Wat doe ik verkeerd??????

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    hehe phoe das lang geleden... maar ik geloof dat je als je in die kamer bent, dat je dan gewoon door moet lopen en dus niet naar dat vrouwtje moet kijken. Meteen rechtsaf en achter die schotten het pad volgen naar de deur. Dacht ik eh...

13. Imense

Imense Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die geest is zo gevaarlijk en bruut als ie me meteen aanraakt ben ik dood...

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Daarom zeg ik, gelijk als je daar bent zo snel als je kan (:emo:) rechtsaf en doorlopen naar de deur.

15. Imense

Imense Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks je moet er idd gewoon langsrennen!! Kan weer verder...

16. Imense

Imense Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben al aardig ver in het spel, wat een meeslepend verhaal zeg!!!
    (Zou zo alle delen willen hebben)
    Alleen nu zit ik wéér vast. Ik heb alle onderdelen op die tweeling pop gezet, en een note gevonden dat ik iets met een klok moet doen.
    Klok staat ik clockroom, maar wat ik ook doe en druk, er gebeurd niets, hoop dat iemand mij verder kan helpen??

17. Imense

Imense Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertelen hoe de stand van de pinweels is? Dus die 4 windmolentjes en de kleuren? Ik ben nu in die boom

Deel Deze Pagina