Ik ben een zeer gelukkige XBox bezitter met: -Halo -RallySport Championship -DOA3 -PGR -Munch Odessey -Amped Over de laatste heb ik een vraagje. Hoe haal je de Sponsor waarbij je spins en flips moet doen want ik maak volgens mij flips/spins maar dan krijg ik alleen maar rode punten. Dus dan haal ik het nooit. Wat doe ik fout???
Gewoon wat doen, was mij ook gelukt.. Tis wel vrij moeilijk, heb mijn mannetje beetje verkeerd skill points gegeven, maarja
Iedere keer dat je een goede heuvel ziet dan begin je je trick met een voorwaartse of achterwaartse salto en als het nog kan doe je daar 180° turn bij of meer met eengrab en je zal die sponsor meter nogal omhoog zien gaan.
Weet iemand ook wat off-axis tricks zijn, dit moet ik ook voor een sponsor doen, maar bij alles wat ik doe vind hij er geen drol aan...???!!!!
eh eh, dat je niet alleen 1 richting ronddraaid, maar een mix maakt tussen horizontaal en verticale stunts?
Ik heb de game nu ook, en moet zeggen dat het echt wennen is. Nu vind ik de game nog gewoon kut, ronduit kut.
Off axis tricks zijn kurketrekkers, die maak je door diagonaal te gaan als je van een schans afspringt staat in je manual..
Bij de grab tricks moet je de rechter analoge stick gebruiken, dan kan je een Stalefisch of Corkscrew of dergelijke doen, dat zijn de grabs
Amped Rulez. Ik sta 74 Met Amped nou, ik kan misschien een paar tips geven betreft de vershillende sponsors. Als je een Off/Axis trick moet doen probeer dan deze : Maak de trick naar links-onder (met knuppel) en zorg dat je 2 draais maakt. (is voor sponsers verder in spel). De spins zijn simpel. Gewoon naar rechts + grab en ook zorgen dat je twee draaien maakt. De Sponsers zijn echt moeilijk af en toe maar gewoon doorspelen, sommige heb ik gewoon een hele middag voor nodig. PS: weet iemand wanneer het level na SlopeStyle wordt unlocked???