het valt mij op dat games op de 360 langer duur blijven dan op andere consoles, want games die in september/oktober uitkwamen, zijn nu nog 60 euro... misschien binnenkort? ( saints row, dead rising) hoe is trouwens de volgorde bij 360 games van prijsverlaging? (zoals bij PC bijv. eerst 50, dan 30 en dan 15 euro ofzo..)
Pas na een 'vloed' van games zullen ze weer ietsjes afprijzen denk ik. Zo tegen einde maart moeten er een hoop games uitgekomen zijn
Je maakt best veel threads die eigenlijk niet nodig zijn... Maar als de spellen blijven verkopen is er voor MS geen rede om te prijzen te laten zakken, je hebt nu genoeg games van 30 euro of lager zelfs. Meestal zakken de spellen van 65 naar 30 maar soms ook eerst naar 50 euro of 40. Volgens mij blijven ze niet echt veel langer de volle prijs als bij de xbox1 in het begin. Verder is het aanbod ook nog niet zo groot van de spellen.
PGR 3 is nog steeds 60 euro terwijl die nou al ruim een jaar te koop is:/ ZOu uhm wel willen hebben voor 30 euro maar om nou 60 euro voor zo'n oud spel neer te leggen...
sorry zal het niet meer doen... :b: maar goed, ik doelde eigenlijk vooral op GOW, en saints row. maar die worden dus in maart goedkoper?
kijk eens op www.budgetgaming.nl daar kun je winkels met elkaar vergelijken, maar het valt wel op. op ps2 waren spellen na een half jaar of 3 maanden zelfs al als ze genoeg verkocht waren platinum. Dan kostten ze maar 20 of 30 euro. maar vroeger waren er nooit afprijzingen. hoe lang de games ook al uit waren (behalve kutgames die niemand kocht of die niemand kende) voor sega megadrive, NEs of SNES waren altijd zelfde prijs of 129, of 149 gulden, zelfs na 4 jaar nog!
Valt toch wel mee, heb vandaag nog Amped 3 voor € 9,95 gekocht. Verder liggen alle releasegames nu al een tijd voor € 30,- in de winkel. De latere spellen liggen nu ook al voor € 30 in de winkels (Moto GP, N3 enz)
Gears of War is pas een goeie 2 maanden uit. Daar hoef je voorlopig geen prijsverlaging van te verwachten. Ninety Nine Nights is pas 30 euro geworden en dat vond ik al behoorlijk snel. Die is sinds juli ofzow te koop.
Naja Saints Row was al via bijv play-asia bij release te krijgen voor 35 euro incl verzend En als ik het me niet vergis, was hij in de winkels ook al snel voor 50 euro (of zelfs nog minder).
ik had PGR3 1 maand na de release al voor 33 euro bij de MM Alkmaar gekocht Verder heb ik in totaal 20 spellen voor de 360, gemiddelde prijs is 44 euro je moet echt wat beter je best doen dan alleen de lokale bartsmit checken. Echt elke winkel heeft wel 1 vage aanbieding. (GRAW voor 44@MM, GoW voor 44 @ e-plaza, N3 voor 27,50@MM, etc ) ik vind het eigenlijk makkelijker om cheape 360 titels te vinden dan dat ik cheape PS2 titels kon vinden in 2002.
Als je een beetje goed zoekt op internet kun je altijd wel mooie deals maken. Zowel 2e hands bijvoorbeeld door x-bazar op deze site of eerste hands door bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl Als je een beetje goed zoekt moet je genoeg games tegen komen voor een nette prijs, zoals ik heb afgelopen november PGR 3 al gekocht voor 30 euro eerste hands op internet terwijl hij bij FRS inderdaad nog voor 60 euro ligt, zelfde met dead or alive 4.
Als je goed zoekt, dan hoef je vaak niet het volle bedrag te betalen. Dan heb ik het niet over zaken als Bart Smit, The Free Record Shop en Dixons. Zulke zaken blijven games vaak voor € 60.- en soms zelfs € 65.- liggen. Ik koop games ook bijna nooit op internet. Ik kijk altijd bij grote zaken, zoals de Saturn (Zuidplein, Rotterdam) en de Media Markt (Rotterdam). De eerste genoemde spant de kroon met goedkope prijzen. De Xbox 360 Premium was daar als eerst € 370.-, later € 380.- inclusief Saint’s Row. Project Gotham Racing 3 was daar eind zomer al € 30.- en nieuwe games als Gears of War, waren daar al voor € 44.- te verkrijgen. Bij de Media Markt in Rotterdam zag ik Kameo: Elements of Power maanden terug voor € 30.-, terwijl andere zaken ‘m pas 2 maanden later afprijsde. En verder koop ik games van anderen over op internet, vaak mensen die ik al een tijdje ken ik fora. Zo had ik Splinter Cell: Double Agent voor maar € 25.-, ook al weer een maand terug. Nee, € 60.- of meer betalen voor een game doe ik niet.
DOA 4 is lekker goedkoop N3 idd, rockstar table tennis was al goedkoper... Valt volgens mij wel mee anders.
Zoals je in deze thread kan lezen: Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 3] vallen de prijzen wel mee ... verder had dit in de algemen vragen thread gekunt er was hier voor geen apparte topic nodig