Pissed off als ik ben over de plotselinge prijsdaling (waar diehard xbox fans like me het dupe van worden) vroeg ik me af of er al mensen zijn die ervaring hebben met of er winkels zijn die een laagste prijs garantie garanderen, ofwel: dat ze een gedeelte van hun geld terug hebben gehad.. bv bij grote ketens als FRS, dixons, vobis, etc. ben benieuwd...
Er is geen officiele prijsdaling, het zijn alleen maar kleine aanbieders die de Xboxen voor weinig geld verkopen en daarmee publiciteit en klanten proberen te winnen. Je hoeft je nergens druk over te maken want de grote landelijke ketens blijven hem gewoon voor 480 verkopen, ze zullen wel gek zijn om waarschijnlijk 100 euro per xbox verlies te gaan lijden .
Hhmmm, ja, die kleine aanbieders zullen niet zo veel geld verliezen, maar de grooters dan natuurlijk wel. gaat met duizenden boxen tegelijk. Nu maar hopen dat MS er niks aan gaat veranderen, de mensen kopen ze toch wel. Quote van Dixons medewerker in Schagen toen ik daar mijn gratis tas ging ophalen en waar een week later de controllers waren uitverkocht: Ze vliegen de deur uit. Dus houden zo die prijs.
Wat dacht je van MM in R'dam. Die stunten ook met de prijzen, en ik heb m daar nog wel voor de volle prijs betaalt .
en ik maar denken dat ik goedkoop uit was bij de MAKRO ! ja wat mij betreft is de prijsdaling te snel gegaan....ik heb hem gekocht bij de Makro voor 452 euro incl. btw dat scheelt dus maar 27 euro met de launch prijs.....maar 369 euro....wowww scheelt 110 euro...da's een beetje teveel van het goeie....maar leuk voor degene die hem nog gaan aanschaffen ! bij mij scheelt het ook altijd nog 83 euro....is toch weer een game ! gelukkig heb ik mijn oud pc ook verkocht nu....maakt het allemaal weer wat dragelijker....oh ja was een gratis tv vergeten....heheh...kreeg ik via via.... zat een krasje op de zijkant....voor noppes meenemen....wel geen breedbeeld, maar toch een nieuwe !!
Dit is geen officiele prijsdaling van MS, dit is een prijzenoorlog tussen winkels en winkels maken verlies op de Xbox. Dat verlies hopen ze weer op te halen door veel games te verkopen (meestal verkopen ze alleen als je er een game bijkoopt zodat zij quite spelen Kortom, MS heeft hier niks mee te maken met die lage prijzen, maar het zal kunnen dat ze er wat aan doen. Verder zie ik het zo: Het is jammer voor de mensen die hem voor de volle mep hebben, maar het is leuk voor de mensne die hem goedkoop hebben, dus dat heft elkaar een klein beetje op... Denk er maar zo over: Hoe maar Xboxen verkocht, hoe meer support voor de Xbox hoe meer grote titels op de Xbox. En misschien een tip: Als je de volle mep hebt betaald ga terug naar je winkel en vraag wat ze er aan willen doen, neem een folder of print een website uit waar die lage prijs opstaat en vraag of je je Xbox kan ruilen of je het geld terug kan krijgen. Als dit niet gaat kan je altijd nog een klacht indienen tegen die winkel OF een paar goedkoe Xboxen inslaan voor als hij weer duur word en die dan iets duurder weer vepatsen zodat je zelf een korting op je Xbox creeerd (op eigen risico)
Ik heb zojuist even gebeld met mediamarkt rotterdam (die in het centrum) en xbox kost daar nu weer 479 zeggen ze. Voor de lagere prijs waarover werd gesproken werd gezegd dat dat een weekend aanbieding was. Voorlopig zouden ze in rotterdam niet meer omlaag gaan qua prijs.... Tipex
Ik weet niet wat ik zelf als winkel zou doen. Ik denk niet dat ik er erg blij mee zou zijn om ook nog 's iedereen die de Xbox voor de volle prijs had gekocht (waar ze dus 20 euro op verdiend hebben) nog 's geld toe te geven... ze maken nu al meeeeeeer dan genoeg verliez volgens mij