At everything you do....I am one step ahead of you....You've met your match!!!....First I took care of Kobold..now it's your turn
Ja maar als je geen doa3 hebt zie je ook niet de naam voorkomen... Ik bedoel, je ziet de naam alleen met spellen waarin je het ook nog eens kan veranderen. En ik zit nu in de top 10 met survivor met doa3... maar ik moest een naam invoeren, er stond er geeneen klaar zeg maar... Dus wat mijn xbox naam nu is? ChirreD dus
Bwahahahahahhahahhahaahhahahahahha har har har!!!! Blaf blaf blaf!!!! Wat een zeldzaam grote mond. Alles wat jij gaat kunnen als je eenmaal volwassen bent, kon ik al in de baarmoeder. Alles wat jij zegt mits leuk, heb ik al een keer gezegd. Alles wat jij weet, komt bij mij vandaan. Alles wat jij gaat doen, heb ik al beter gedaan. Alles wat jij fout doet.........komt doordat jij mij niet bent
nee hoor, met halo zie je de naam ook staan en kan je hem ook niet veranderen. de enigste spellen waarme je de naam kan zien is halo, en de enigste spellen waarmee je de naam kan veranderen is doa3 en cel damage
Mijne heet Donut volgens mij is dit een zeldzame naam aangezien ik deze naam nog niet heb gezien op het forum.
Mijn ouwe Xbox hete Dasher maar die was ziek dus heb nu een nieuwe en die heet Dopey Roflmao GR33T Dasher
Geen id hoe mijn xbox heette, ik had hem al chirred genoemt met doa, en pas later had ik halo in huis... dusja
Hey mijne heet ook Whisp, echt wel een stoere naam. Ik kom als een Whisp, maar stain like a bee bzzzzzzz
Mijne heet "Darling" en ik heb geen DOA3 om er iets aan te doen. Maarja, die leen/huur ik wel een keer...