ken al die andere videotheken niet, ken alleen videoland maarre ik ken wel een gameshop in Haarlem waar je games kan kopen, en ook weer kan terugbrengen, je krijgt dan een gedeelte van je geld terug, en die game kan je dan ook weer voor goedkoper daar kopen.. ook beetje als uitlenen
denk dat ze de spellen bij videoland wel gaan verhuren. Dat hebben ze totnutoe met alle consoles gedaan en ik denk dat de box geen uitzondering wordt
Dat dacht jij zeker. Ik denkt dat de X-Box nog heel lang niet gehackt gaat worden en dat het zeker wel 2 jaar kan duren voor dat je illegale kopie's kan maken. Nu gaat het technisch worden: De X-box leest alleen DVD-9 en geen DVD-R. Ook leest de X-box de DVD's van de 2e TOC en daardoor kan je ze al niet afspelen in je normale DVD-ROM speler. Een DVD-9 is dual-layered en die kan je met een DVD-brander niet branden. Er zitten diverse security sectors op de DVD en in de Firmware van de speler. Er zijn nog wel meerdere dingen maar die ga ik nu niet allemaal opsommen. Dus conclusie: M$ heeft het heel goed aagepakt om de piracy tegen te gaan.
ik heb wel dvd brander en dvd speler in me comp en ken iemand die heeft al spellen gekopierd maar je hebt er nog niks aan want de xbox is nog nie gekraakt
Jah, ik ken iemand die zegt dat ie al een emulator voor de x-box, ps2 en dreamcast heeft Je kan de spellen gewoon niet kopieren. De 2e laag kan niet gelezen worden door een dvd-speler voor de pc.