Hmmm WouteR--> waarom valt Brute Force tegen, want lijkt mij wel een super vet spel worden... argumenten
Het heeft gewoon geen lekkere feel, het lijkt wel Turok in een nieuw en verbeterd jasje en voor de duidelijkheid : ik vind Turok bout.
k had net dynastywarriors (alweer geruild) maarja je merkt niet eens dat je coop gaat want een hele dikke mist hangt over het hele level echt FUCKED UP SHIT wat een bagger troep zeg je kan niet eens verder dan 5 meter kijken ]:-
hehe, dit spel is dan ook gepoort van de originele klote PS2-versie, dan ist nie moeilijk natuurlijk.
CDS valt in coop best tegen hoor. Het is 1 keer leuk om alle missies met zijn 2-en te spelen maar daarna heb je het wel weer gezien. Dat was bij mij iig zo.
hoezo dan? het lijkt mij juist alleen maar rondlopen en knallen niet echt samenwerken dus? mja de vijanden gaan sneller dood? leg ff uit wat er zo cool aan is (maybe koop ik hem wel)
Juist omdat het alleen maar knallen is, is het leuker.. Je team genoot knalt de ene helft neer, en jij zelf de andere.. Of als de ene problemen heeft help je em een handje.. Ik heb nog nooit met 4 personen gespeeld..alleen met 2 ..
Sorry dat ik t nog moeten vragen, maar wat was ook alweer co-op. Is dat gewoon met meerdere mensen op 1 box tegen elkaar gamen of meerdere boxen op elkaar aansluiten?
Ik ken alleen halo (nee echt), deathrow (kick-ass!), Ghost recon, Brute Force (is er nog niet), baldur's gate (ook nog niet) en dan nog wat andere. Oh, ja Serious Sam!