Hallo allemaal. ik zoek een goede online Shooter ik speelde zelf altijd UT 99 en CS miss iemand tips?
Wacht een tijdje voor Unreal 3. Verder moet je even wat meer tijd er in steken en zelf een leuk spel zoeken. als ik jou was zou ik beginnen op www.tothegame.com of www.gamerankings.com. Succes.
ja CS heb ik ook ik heb het niet echt vaak gespeeld omdat ik vaak UT 99 speelde miss maar gaan spele dan
zeer uitgekende optie bevalt de "futioristische" theme je niet, dan kan ik je zeker BF 2(eventueel+ uitbreiding) aanbevelen. is praktisch het zelfde spel met nets iets lagere prestaties en een ander laagje verf. veel suc6 met je zoektocht verder
Zat keuze, en waarom probeer je Wolfenstein of AA niet? Of mischien FEAR: Combat? Ze zijn alle 3 gratis, en worden vrij veel gespeeld.
Jep. Net nog gespeeld! Erg vermakelijk. Deel 1 is eigenlijk nog beter, maar grafisch een beetje outdates(maar dat valt wel mee, gameplay is all that matters\o/ ). Ik speel verder ook soms Day of Defeat, dit is een WO2 shooter die je bij CS krijgt(tenzij je CSS via HL2 speelt).
Ik speel bijna elke avond nog wel een potje CoD UO (Call of Duty United Offensive) Capture the Flag FTW \o/ CoD met de uitbreiding UO is een aanrader! Zelfs op een "oude" PC kun je het spelen (aangezien ik je PC specs niet weet... Kan wel Tom Clancy's Rainbow Six Vegas noemen, maar als je PC het spel niet aankan heb je er ook niks aan Is eigenlijk ook wel een aanrader )
Jep, CoD1 en 2 zijn beide erg vermakelijk en verslavend. Gemakkelijk te begrijpen, je hebt het in 5 minuten door, maar moeilijk te masteren(=echt ownen)
Day of Defeat: Source is erg vet, en ik lees dat je CS speelt, dus probeer Day of Defeat (1) gewoon is. Is IMO beste WW2 online shooter..