Ik had de preview van Deathrow nog een s gelezen, en vroeg me af of dit eigenlijk een vet spel is? Wat zijn jullie ervaringen met dit spel- gaat het niet vervelen?
ERG leuk spel! Krygt hoge recensies door de mensen die ff door de lastige controls in het begin heen byten. De reviewers die het ff 10 minuten hebben gespeeld ofzo geven het vry lage scores...dus je moet hetw el een kans willen geven, maar dan is het gewoon en ERG goede sportsgame die erg spannend is om te spelen (veel close-matches)
Ik heb Dead Ball Zone op de psx, is vrijwel gelijk aan dit spel (dit is meer basketball en dbz is meer handball-achtig). Ik neem deze dan ook niet, vond dbz ook niet zo super (irri gameplay) maar als je wel van een flink potje harde balgame houdt dan moet je m hebben. Tip: download een trailer/ in-game movie en zie of het wat is.
heb het zelf nog niet gespeeld maar ziet er wel vet uit hoor! Maar bijna al de reviews-scores van dit spel liggen onder de zes! Als je houdt van een gewelddadige sport dan is dit je game.
Zeg 'Gameslave, moet Halo in je sig niet bij je games staan die je ownt? Indien niet: ren snel naar de winkel,man! :{
Wat een onzin, de meeste scores liggen rond de 8 of de 9 en dat is ook geheel terecht. Het is een zeer vermakelijke game die vooral in de multiplayer mode perfect tot zijn recht komt. De game zit goed in elkaar, ziet er daarbij ook nog goed uit en speelt lekker. In het begin zul je vooral het knokken leuk vinden, maar na een tijdje begint dat af te zwakken en dan zul je zien dat er bij de moeilijkere matches nog best wat tacktiek komt kijken. Deathrow is de 60 euro mijn inziens dan ook zeker waard.
Deathrow is een goed spel. Het is gewoon vet om je tegenspeers in elkaar te slaan en de huid vol te schelden. Maar als je dat stom vindt, moet je het spel maar laten liggen.
Ja, moet nog ff sparen, maar misschien kan ik m volgende maand (nog een maand wachten) wel met iemand uit mn klas een mooie deal sluiten, en anders wordt t m zeker zelf kopen dan.
Deathrow zou ik je zeker aanraden. Er valt veel te unlocken enzo , waardoor je best lang bezig bent met het spel.. Oh ja , als je hem voor het eerst speelt , moet je gewoon even door blijven spelen , het lijkt eerst alsof het een grote chaos is in de wedstrijd , maar als je eenmaal gewend bent aan alles valt dit reuze mee.
Nog steeds een superspel, check de Deathrow site trouwens... Onder Deathrow vind je een hele berg reviews met mooie cijfers....
hmm, bij het begin vond ik het ook geweldig, maar 3 dagen deathrow en het begint minder te worden, ik heb 'm dan ook geruild later voor moto gp...
ik vond het ook een leuk spel in het begin, actievol enzo, maar eenmaal uitgespeeld vond ik et ook gaan vervelen, en vond eigelijk alleen multiplayer nog maar leuk... ik heb em inmiddels geruild
Met Deathrow speel ik ook vaker multiplayer dan single-. Een 9,8 is inderdaad te hoog. Maar vervelen doet ie nooit. Maar dat is mijn mening.
Hoi, Als je besluit om Deathrow te kopen haal hem dan bij Media Markt, want daar is hij nieuw 29,95 euro.
OCH????????? HAHA ik heb hem eergister voor een controller + 15 euro geruild, heb ik dus nog winst gemaakt